تخفیف 425 دلاری سامسونگ برای خرید گلکسی نوت 8 به کاربران پیشین نوت 7

با وجود این‌که گلکسی نوت 7 سال گذشته با مشکل آتش‌گرفتن روبرو شد اما برخی کاربران این گوشی کماکان به برند گلکسی نوت وفادار هستند و سامسونگ تصمیم گرفته به این کاربران پاداش بدهد.

0

کاربران پیشین گلکسی نوت 7 که دستگاه خود را طبق فراخوان این شرکت به سامسونگ پس داده‌اند می‌توانند گوشی هوشمند کنونی خود را برای دریافت تخفیف تا 425 دلار جهت خرید گلکسی نوت 8 به سامسونگ تحویل دهند. به این ترتیب با توجه به قیمت حدود 930 تا 960 دلاری گلکسی نوت 8 این کاربران قادر خواهند بود پرچم‌دار جدید سامسونگ را با نصف قیمت تهیه کنند.

البته همان‌طور که گفتیم برای بهره‌مندی از این تخفیف باید گوشی هوشمند کنونی خود را به سامسونگ تحویل دهید و بسته به قیمت و نوع آن ممکن است تخفیف به مراتب کمتری دریافت کنید. به هر حال این موقعیت برای افرادی که پس از گلکسی نوت 7 مجبور به خرید گلکسی اس 7 یا گلکسی اس 8 شده‌اند یک فرصت ایده‌آل است.

طبق برآوردها سامسونگ تاکنون 5 میلیارد دلار به‌خاطر مشکلات گلکسی نوت 7 ضرر کرده و این‌که هنوز برای جلب اعتماد کاربران مایل به صرف هزینه‌های بیشتر است یک حرکت مثبت محسوب می‌شود. گقتنی است این پیشنهاد فعلاً تنها برای کاربران ایالات متحده آمریکا برقرار است.

 

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.