دستبند تندرستی گیر فیت 2 پرو سامسونگ رسماً معرفی شد

همان‌طور که انتظار داشتیم حالا دقایقی پیش از شروع مراسم رونمایی از گلکسی نوت 8 سامسونگ Gear Fit 2 Pro را به عنوان جدیدترین دستبند تندرستی این شرکت معرفی کرده است.

0

این دستبند که پیش از این تصاویری از آن نیز درز کرده بود حالا در وب‌سایت‌های رسمی مالزی و اسپانیایی سامسونگ در دسترس قرار گرفته است. گیر فیت 2 پرو تنها یک ارتقای کوچک نسبت به گیر فیت 2 محسوب می‌شود در حالی‌که گفته می‌شود یک ساعت هوشمند کاملاً جدید هم در راه است.

به هر حال Gear Fit 2 Pro حالا می‌تواند تا فشار 5 اتمسفری را تحمل کند و به این ترتیب می‌توانید تا 50 متر زیر آب از آن استفاده کنید. این دستبند همچنین به قابلیت جدیدی به نام Speedo مجهز شده که یک اپلیکیشن تندرستی برای ورزش شناست. گیر فیت 2 پرو احتمالاً علاوه بر این از قابلیت پخش موسیقی از سرویس اسپاتیفای به صورت آفلاین پشتیبانی خواهد کرد؛ اما این قابلیت هنوز رسماً تایید نشده است. علاوه بر این نوع بسته شدن دستبند نیز مشابه سگک ساعت‌های عادی شده تا مشکل باز شدن ناگهانی برطرف شود.

علاوه بر این سایر مشخصات فیت 2 پرو مشابه فیت 2 است. در این دستبند از همان صفحه‌نمایش خمیده AMOLED، باتری 2000 میلی آمپرساعتی و سیستم‌عامل تایزن سامسونگ استفاده شده است. از سایر ویژگی‌های این دستبند نیز می‌توان به مکان‌یاب GPS و حسگر ضربان قلب اشاره کرد.

قیمت و زمان عرضه این دستبند هنوز رسماً اعلام نشده اما طبق شایعات قیمت دستبند باید چیزی بین 200 تا 230 دلار باشد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.