پست سلطنتی انگلستان از خودروهای الکتریکی استفاده خواهد کرد

سرویس پست سلطنتی انگلستان اخیرا از همکاری خود با شرکت سازنده‌ی خودروهای الکتریکی Arrival خبر داده است.

0

ایده‌ی استفاده وسایل نقلیه‌ی الکتریکی به معنی کاهش آلودگی نیاز به منابع سوخت و در نتیجه کاهش آلودگی است. گرچه هنوز راه زیادی تا رسیدن به جامعه‌ای که تماما از خودروی الکتریکی استفاده می‌کند در پیش است اما در بریتانیا کار آغاز شده است.

با امضای این قرار داد از این پس از وانت‌های برقی برای تحویل سفارشات استفاده می‌شود. در حال حاضر تنها 9 دستگاه خودرو الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرد که خارج از انبار مرکزی پست سلطنتی کار می‌کنند اما انتظار می‌رود رفته رفته ناوگان سلطنتی بیش از پیش به خودروهای الکتریکی تجهیز شود.

پست سلطنتی پیش از همکاری با Arrival توافقنامه‌ خرید 100 وانت الکتریکی را نیز با شرکت پژو امضا کرده بود. قرار است این وانت‌ها از ماه دسامبر کار خود را آغاز کنند و پست سلطنتی نیز جایگاه‌هایی برای شارژ این خودروها در دفاتر تحویل سراسر انگلستان نصب کند.

پست سلطنتی در حال حاضر ناوگانی متشکل از 49000 خودرو دارد و این یعنی تعداد کل وانت‌های الکتریکی جایگزین فعلی بسیار کم است اما باید به توسعه‌ی آن امیدوار بود.

 

منبع ubergizmo
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.