اپ‌نت: نجات توپ Ball Resurrection

بازی جذاب و ماجراجویانه Ball Resurrection را بر روی گوشی خود نصب نمایید تا ساعت‌ها تمرین تمرکز کرده و محیطی زیبا را که توسط Bouland Games طراحی شده است تجربه نمایید.

0

این بازی با کنترل یک توپ معلق انجام می‌شود. این توپ در جایی بین زمین و آسمان قرار گرفته است که شما به وضوح عمق مکان را خواهید دید. کنترل آن به هدایت توپ به چپ و راست انجام می‌شود. در عبور از موانع و مسیرهای مختلف کافی‌ست توپ را از کنار مانع عبور دهید. تا پنج بار می‌توانید به موفقیت نرسید اما بعد از از دست دادن جان پنجم رکورد شما ثبت شده و بازی به اتمام می‌ رسد. این مساله که بتوانید حرکت توپ را کنترل نموده و از افتادن آن و برخورد به موانع جلوگیری به عمل آورید خود راهی برای تمرین تمرکز می‌باشد. این بازی یکی از نمونه‌های خوب استفاده از شتاب‌سنج و ژیروسکوپ در گوشی هوشمند است.

بازی در محیطی زیبا با فیزیکی واقع گرایانه انجام می‌پذیرد و شما عمق مسیر را به زیبایی درک کرده و همراه با موسیقی جذابی که بر روی متن قرار دارد شده و ساعت‌ها سرگرم Ball Resurrection خواهید شد. در ادامه می‌توانید به توپ ویژگی‌های خاص و جدید داده و آن را برای خودتان شخصی‌سازی کنید. آیتم زمان در این بازی دخالتی ندارد پس به راحتی فقط تمرکز خود را بر روی هدایت توپ گذاشته و انجام آن لذت ببرید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.