تماشا کنید: پشت صحنه ساخت و رونمایی از مجسمه اندروید اوریو

پس از ماه‌ها امید به اینکه نام نهایی اندروید O «اوریو» است گوگل بالاخره نا امیدمان نکرد و نام پرفروش‌ترین بیسکویت ایالات متحده‌ی آمریکا یعنی اوریو را بر نسخه‌ی جدید خود نهاد. در این ویدئو گوگل به پشت صحنه ساخت و رونمایی از نسخه هشتم اندروید پرداخته است.

0

ویدیو نشان می‌دهد که این مجسمه در خفا و بدست هنرمندان منتخب گوگل ساخته و سپس در جعبه‌ای به محل تجمع مردم برای دیدن خورشید گرفتگی منتقل می‌شود و همزمان با وقوع خورشیدگرفتگی درست زمانی که تایمر غول‌پیکر گوگل عدد صفر را نشان می‌دهد رونمایی می‌شود. در طول برنامه یک بستنی با طعم شیرین اوریو نیز در بین حاضرین توزیع می‌شود!

همان‌طور که می‌دانید گوگل در کنار مقر اصلی خود مجسمه‌هایی از تمام نسخه‌های اندروید را قرار داده و حالا قرار است مجسمه اوریو نیز به این کلکسیون جالب اضافه شود.

پروژه‌ی جدید اوریو با دیگر مجسمه‌های نماینده‌ی نسخه‌های مختلف اندروید تفاوت دارد، چرا که به مردم اجازه می‌دهد حرکاتش را با استفاده از یک تبلت کنترل کنند.

 

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.