شایعه: تنها نسخه پرو میت 10 طراحی بدون حاشیه خواهد داشت

هواوی Mate 10 در نسخه‌های مختلفی راهی بازار خواهد شد اما ظاهرا تنها نسخه Mate 10 Pro این گوشی از صفحه‌نمایشی بدون حاشیه بهره خواهد گرفت.

0

گوشی هواوی Mate 9 توانست در بازارهای جهانی فروش خوبی داشته باشد، این امر باعث شده است تا منتظر معرفی نسخه بعدی این گوشی پرچمدار باشیم، اخیرا نیز ویدئویی به بیرون درز پیدا کرده است که ویژگی‌های دوربین Mate 10 را به نمایش می‌گذارد.

اما از طرف دیگر اگر از طرفداران گوشی‌های هواوی باشید حتماً به خوبی می‌دانید که در حال حاضر چهار نسخه از هواوی Mate 9 در بازار موجود است. هواوی Mate 9 مدل Porsche Design, هواوی Mate 9 Pro و هواوی Mate 9 Lite، در کنار Mate 9، مدل‌های مختلف گوشی هواوی Mate 9 را تشکیل می‌دهند.

این امر باعث شده است گمانه‌زنی‌هایی برای عزم هواوی جهت ساخت نسخه‌هایی مختلف از Mate 10 مطرح شود. در این زمینه وب‌سایت چینی Zol، مدعی شده است که هواوی Mate 10 را در دو نسخه شاهد خواهیم بود.

مدل اول این گوشی با نام تجاری Mate 10 راهی بازار می‌شود و مدل دیگر این گوشی را با نام Mate 10 Pro خواهیم شناخت. از قرار معلوم نسخه Pro هواوی Mate 10 ویژگی‌های سخت‌افزاری قوی‌تری دارد و به لحاظ طراحی نیز تفاوت‌هایی را بین این دو مدل از Mate 10 شاهد هستیم.

بنا به این ادعا هواوی Mate 10 Pro تنها گوشی از این خانواده است که از صفحه‌نمایش بدون حاشیه بهره می‌گیرد، در نتیجه در هواوی Mate 10 با صفحه‌نمایشی معمولی طرف هستیم.

این‌گونه که پیداست در یکی از دو مدل گوشی‌های Mate 10 شباهت‌هایی را به لحاظ طراحی با Mate 9 شاهد خواهیم بود و سنسور تشخیص اثر انگشت نیز در پشت این گوشی تعبیه می‌شود. در مدل دیگر Mate 10 این سنسور به قسمت جلوی گوشی منتقل شده است.

با این حساب به احتمال زیاد با توجه به صفحه‌نمایش بدون حاشیه در هواوی Mate 10 Pro، سنسور تشخیص اثر انگشت به پشت این گوشی نقل مکان خواهد کرد.

شایعات هواوی Mate 10 به همین‌جا ختم نمی‌شود و ظاهرا یکی از مدل‌های این گوشی صفحه‌نمایشی 6.1 اینچی دارد در صورتی که مدل دیگر این گوشی از صفحه‌نمایشی 5.8 اینچی برخوردار است.

در این بین صحبت‌هایی نیز از هواوی Mate 10 Lite به گوش می‌رسد، با این حساب چه بسا در خانواده Mate 10 با سه گوشی هوشمند طرف باشیم. در پایان به این نکته نیز اشاره کنیم که شایع شده است هواوی از گوشی‌های خانواده Mate 10 در تاریخ 24 مهرماه رونمایی خواهد کرد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.