گلکسی اس 9 شاید دارای قابلیت‌های ماژولار باشد

شایعاتی از گوشه و کنار به گوش می‌رسد که حکایت از احتمال حضور قابلیت‌های ماژولار در گلکسی اس 8 دارد.

0

تا معرفی گلکسی اس 9 راه دور و درازی را در پیش داریم اما شایعات این گوشی از هم اکنون شروع شده است. بر اساس ادعای Eldar Murtazin، که به عنوان یکی از برملاکنندگان معتبر اسرار بزرگان موبایل به حساب می‌آید، ممکن است سامسونگ گلکسی اس 9 را با قابلیت‌های ماژولار راهی بازار کند.

در حال حاضر گوشی‌های موتورولا سری Z و گوشی اسنشال از قابلیت ماژولار بهره می‌برند. این امر باعث شده است تا شاهد ماژول‌های پروژکتور، تقویت صدا،‌ باتری،‌ پلتفرم بازی، ماژول‌های حرفه‌ای Hasselblad برای دوربین گوشی، ماژول دوربین 360 درجه، به همراه تعدادی ماژول دیگر برای گوشی‌های سری Z موتورولا شاهد باشیم.

گوشی اسنشال نیز در حال حاضر از ماژول دوربین 360 درجه بهره می‌گیرد و به احتمال زیاد در آینده شاهد ماژول‌های بیشتری برای این گوشی خواهیم بود. بر اساس شایعاتی که در این زمینه منتشر شده است، گلکسی اس 9 تنها یک ماژول را در هر بار می‌‌تواند پشتیبانی کند اما ممکن است روش‌هایی نیز برای استفاده چندگانه از اپلیکیشن‌های ماژولار وجود داشته باشد.

از طرف دیگر گفته می‌شود که شباهت‌هایی را بین قابلیت‌های ماژولار گلکسی اس 9 و گوشی‌های سری Z موتورولا شاهد خواهیم بود. در این زمینه برای مثال می‌توان به امکان اتصال ماژول‌ها به گوشی با قابلیت آهنربایی اشاره کرد.

البته همان‌گونه که اشاره شد تا رونمایی گلکسی اس 9 راه درازی را در پیش داریم و چه بسا که ویژگی ماژولار هرگز به پرچمدار 2018 سامسونگ راه پیدا نکند. اما با توجه به روندی که برخی از بزرگان موبایل در عرضه گوشی‌های ماژولار در پیش گرفته‌اند حضور این قابلیت در گلکسی اس 9 چندان هم دور از ذهن نیست.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.