آلکاتل گوشی هوشمند اقتصادی U5 HD را معرفی کرد

آلکاتل که سال گذشته در نمایشگاه MWC از گوشی ارزان‌قیمت U5 پرده‌برداری کرده بود امروز نسخه HD این گوشی را با صفحه‌نمایش بهتر و باتری بهبودیافته رونمایی کرد.

0

آلکاتل U5 HD از صفحه‌نمایشی 5 اینچی از نوع IPS بهره می‌برد که وضوح آن حالا به 1280 در 720 پیکسل بهبود یافته است. این گوشی خوشبختانه با اندروید 7.0 نوگت عرضه می‌شود و آلکاتل تراشه مدیاتک MT6737 را برای این گوشی در نظر گرفته است. این تراشه به 4 هسته پردازشی 1.1 گیگاهرتزی Cortex-A53 به همراه پردازنده گرافیک دو هسته‌ای Mali-T720MP2 مجهز شده که در کنار یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی برای یک گوشی پایین‌رده مناسب است.

در این گوشی با یک دوربین 8 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و فلش LED مواجهیم که می‌تواند با وضوح 1080p و نرخ فریم 30fps فیلمبرداری کند. دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی نیز در این گوشی به فلش LED مجهز شده که برای گوشی‌های اقتصادی یک ویژگی جذاب و کمیاب است.

از سایر مشخصات این گوشی می‌توان به بلوتوث 4.2، GPS، رادیوی اف‌ام، باتری 2200 میلی‌آمپرساعتی، درگاه دو سیم‌کارته و پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا سقف 128 گیگابایت اشاره کرد. انتظار داریم آلکاتل در نمایشگاه IFA 2017 جزئیات بیشتری از قیمت و زمان عرضه این گوشی را در اختیارمان بگذارد.

منبع GSMArena Alcatel
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.