هر آن‌چه لازم است از کنفرانس مایکروسافت در گیمزکام 2017 بدانید

گیمزکام، بزرگ‌ترین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای که هر سال در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود، امسال هم با غیبت «سونی» قرار بود به جولانگاه شرکت رقیب یعنی «مایکروسافت» و برند کنسول بازی آن «ایکس‌باکس» تبدیل شود، اما مایکروسافت نشان داد که می‌تواند همواره با دستی خالی به برگزاری کنفرانس و رویدادها بپردازد تا وضع ایکس‌باکس از چیزی که هست هم وخیم‌تر شود!

0

البته مایکروسافت آن‌قدرها هم دست خالی نبود. با این‌که بازی جدیدی برای ارائه و رونمایی نداشت و بیشتر زمان کنفرانس این شرکت صرف بازنمایش عناوین از قبل معرفی شده شد، اطلاعات تازه‌ای در مورد کنسول جدید این شرکت که پیش‌تر با اسم رمز «پروژه اسکورپیو» می‌شناختیم و بعد از E3 مشخص شد Xbox One X نام دارد منتشر شد. مایکروسافت از برنامه‌های تشویقی خود برای فروش این کنسول و همچنین کنسول Xbox One S هم رونمایی کرد. از این جمله می‌توان به رونمایی از یک نسخه‌ی ویژه از کنسول ایکس‌باکس وان ایکس با نام Project Scorpio Edition اشاره کرد. باندل‌های کنسول ایکس‌باکس وان اس هم از جمله مواردی بود که مایکروسافت به آن‌ها چشم امید دوخته بود.

از جمله دیگر موارد قابل ذکر کنفرانس خبری مایکروسافت در گیمزکام 2017 جزئیات و اطلاعات جدیدی درباره‌ی کنسول جدید ایکس‌باکس وان ایکس بود که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به تاریخ پیش‌خرید این کنسول اشاره کرد. همچنن تعداد زیادی تریلر از بازی‌های پیش‌رو به نمایش درآمد.

در ادامه سرخط خبرهای کنفرانس مایکروسافت را می‌خوانید. برای اطلاع از جزئیات هر کدام می‌توانید با کلیک بر روی لینک به خبر مفصل آن منتقل شوید. برای تماشای تریلرها هم باید همین کار را بکنید.

عناوین بهینه شده برای Xbox One X

  • محیط روشن‌تر و مبتنی بر رنگ سفیدی برای منوی ایکس‌باکس وان ارائه خواهد شد.

باندل ماینکرفت ایکس‌باکس

پیش‌خرید کنسول جدید مایکروسافت

تریلر جدید Assassin’s Creed

پارک ژوراسیک خود را بسازید

باندل Shadow of War

همکاری مایکروسافت در انتشار PUBG

تریلر نسخه ویژه بازی ReCore

تریلر عنوان Sea of Thieves

دیگر اخبار مهم گیمزکام 2017 را می‌توانید در روزهای آتی در فارنت و گیم‌نیوز بخوانید.

 

 

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.