دو ماژول مغناطیسی دیگر برای اسنشال فون عرضه خواهد شد

اسنشال فون یک گوشی هوشمند خوش‌ساخت با مشخصات فنی بالاست. این گوشی هوشمند اندرویدی مجهز به سیستم ماژولار است که قابلیت افزودن تجهیزات جانبی بر روی گوشی را فراهم می‌کند. شرکت اسنشال ساخت شش ماژول مغناطیسی را در برنامه دارد و به تازگی نیز از دو ماژول در دست ساخت رونمایی کرده است.

0

علاوه بر ماژول دوربین 360 درجه که به همراه گوشی عرضه شد دو ماژول دیگر نیز تأیید شده است. ماژول اول گجتی است که می‌تواند صدای باکیفیت را از گوشی و بصورت بی‌سیم بر روی استریوی ماشین پخش کند و ماژول دوم به گفته‌ی اندی رابین بنیانگذار این شرکت کوچکترین اسکنر سه‌بُعدی جهان است.

کاربرد دقیق این لوازم هنوز مشخص نیست اما رابین می‌گوید احتمالا با نحوه‌ی عملکرد خودروهای بدون سرنشین که از لیزر برای اندازه‌گری فاصله‌ی بین اشیا استفاده می‌کنند در ارتباط است. این شرکت هم‌اکنون بر روی ساخت یک پایه‌ی شارژ بی‌سیم بعنوان یک وسیله جانبی دیگر کار می‌کند و دو ماژول دیگر هنوز مراحل ابتدایی کار را سپری می‌کنند.

گوشی اسنشال هم‌اکنون از طریق فروشگاه بزرگ Best Buy و اپراتور Sprint آمریکا و Telus کانادا به صورت انحصاری عرضه می‌شود.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.