حالا می‌توانید به پیام‌های اینستاگرام با تصویر یا ویدئو پاسخ دهید

در آخرین به‌روزرسانی اینستاگرام، ویژگی جدیدی به آن اضافه شده است که به کاربران اجازه‌ی پاسخ به پیام‌های تصویری دایرکت با استفاده از تصویر و ویدئو را می‌دهد.

0

این پاسخ‌های تصویری شامل برشی از پیام اصلی هستند که به عنوان استیکر می‌توان از آن استفاده کرد. برای استفاده از این قابلیت جدید کافی‌ست مانند حالت عادی، روی Reply کلیک کنید. پس از این کار به‌طور خودکار به صفحه‌ی دوربین برای گرفتن تصویر سلفی منتقل می‌شوید. این ویژگی بخشی از تغییراتی است که در نسخه‌ی ۱۰.۳۴ اینستاگرام برای اندروید و iOS اعمال شده است.

علاوه‌براین می‌توانید با کلیک بر روی استیکری که از پیام اصلی در دسترس است، صفحه را به دو بخش تقسیم کنید؛ به‌طوری که یک بخش شامل پیام تصویری اصلی باشد و بخش دیگر شامل پاسخ تصویری شما. هم‌چنین می‌توان از ابزار رسم برای کشیدن خطوط و نوشتن روی تصویر استفاده کرد.

می‌توانید هم‌اکنون با مراجعه به اپ‌استور اپل یا پلی استور گوگل اقدام به دریافت آخرین نسخه از اینستاگرام کنید که شامل ویژگی‌های گفته‌شده است.

منبع PhoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.