فروش نینتندو سوئیچ در ماه گذشته از ایکس‌باکس وان و PS4 پیشی گرفت

نینتندو سوییچ به لطف طراحی جالب و هیبریدی خود توانسته به فروش خوبی دست پیدا کند و باخبر شدیم فروش نینتندو سوئیچ در ماه گذشته از ایکس‌باکس وان و PS4 پیشی گرفته است.

0

نینتندو سوییچ، کنسول بازی جدید نینتندو است که به صورت دوگانه و هیبریدی برای بازی در منزل و به صورت پرتابل ساخته شده است. ظاهرا این ایده باعث شده است تا نیتندو سوییچ بتواند کنسول‌های بازی رقیب خود را در ماه گذشته به لحاظ آمار فروش پشت‌سر بگذارد.

بر اساس گزارشی که موسسه NPD در این زمینه منتشر کرده است، نینتندو سوییچ نه تنها در ماه گذشته پرفروش‌ترین کنسول بازی بوده است بلکه در حال حاضر نیز فروش خوبی را در بازارهای آمریکا تجربه می‌کند.

کارشناسان صنعت گیم یکی از دلایل افزایش فروش کنسول نینتندو سوییچ را انتشار بازی پرطرفدار Splatoon 2 ذکر می‌کنند. بازی Splatoon 2 نیز در ماه گذشته یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های کنسولی به حساب می‌آید. این بازی که در سبک تیراندازی طراحی شده است ابتدا برای کنسول بدفرجام نینتندو Wii U منتشر شد. گزارش‌ها نشان داده است کاربرانی که در ماه گذشته کنسول نینتندو سوییچ را خریداری کرده‌اند، بازی Splatoon 2 را نیز به همراه این کنسول خریده‌اند.

به احتمال زیاد نینتندو سوییچ ماه‌های آینده نیز فروش خوبی را تجربه خواهد کرد چرا که بازی پرطرفدار Mario + Rabbids: Kingdom Battle قرار است در شهریور ماه منتشر شود. باندل کنسول نینتندو سوییچ به همراه بازی Splatoon 2 نیز قرار است تا مهر ماه در فروشگاه والمارت به فروش برسد.

کارشناسان صنعت بازی‌های رایانه‌ای و سرگرمی معتقد هستند اگر نینتندو سوییچ بتواند به فروش موفق خود ادامه دهد سال 2017 نسبت به سال 2016 در همین بازه زمانی شاهد رونق بیشتری در بازار فروش کنسول‌های بازی خواهیم بود.

تاکنون گزارش شده است که علاقه‌مندان به بازی‌های کنسولی حدود ۲۰ درصد بیشتر نسبت به سال گذشته میلادی در همین بازی زمانی برای خرید کنسول‌های بازی بیشتر هزینه کرده‌اند.

به این نکته نیز اشاره کنیم که کنسول Super Nintendo Classic Edition نیز می‌توان به افزایش فروش کلی کنسول‌های نینتندو کمک کند و با این حساب چه بسا که سال 2017 نینتندو بتواند کنسول‌های محبوبی مانند ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 را به لحاظ فروش کنار بزند.

 

منبع venturebeat
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.