درز تصاویر تازه از Xperia XZ1 سونی

عکس‌های جدیدی از گوشی هوشمند Xperia XZ1 در اینترنت پخش‌شده است که پرچم‌دار سونی را از تمام زوایا نشان می‌دهند. اگر امیدوار بودید که تغییرات آن‌چنانی در طراحی ببینید، احتمالاً ناامید خواهید شد؛ چراکه این دستگاه شبیه به نسخه کوچک‌تری از Xperia XZ Premium ساخته‌شده است.

0

این تصاویر، شایعات مبنی بر دکمه پاور مجهز به حسگر اثرانگشت در کنار گوشی قرارگرفته و مکان جدید NFC (در کنار حسگرهای دوربین پشتی) را تائید می‌کنند.

دیگر جزئیات که می‌توان وجود آن‌ها را از برچسب‌هایی که روی گوشی چسبانده شده مطمئن شد، عبارت‌اند از چیپست اسنپ‌دراگون 835، 64 گیگابایت فضای داخلی، استاندارد ضد گردوغبار IP65، استاندارد ضد آب IP68 و یک صفحه‌نمایش 5.2 اینچی مجهز به HDR. دوربین آن مشابه Xperia XZ Premium بوده و یک دوربین پشتی 19 مگاپیکسلی Motion Eye که قادر به ضبط ویدئوی اسلوموشن با 960 فریم در ثانیه است و دوربین جلویی 13 مگاپیکسلی دارد. در رونمایی رسمی گوشی در نهم شهریورماه در نمایشگاه IFA 2017 جزئیات بیشتری از این دستگاه را به اطلاع شما می‌رسانیم.

منبع xperiablog
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.