تصویر گلکسی نوت 8 در رنگ آبی تیره درز کرد

پیش از این در شایعات داشتیم که سامسونگ گلکسی نوت 8 را با یک رنگ جدید با نام Deep Blue یا آبی تیره نیز عرضه خواهد کرد. حالا تصویری از این نسخه درز کرده است.

0

ایوان بلس افشاکننده مشهور توییتری به تازگی تصویر زیر از نسخه آبی رنگ گلکسی نوت 8 را توییت کرده است. همان‌طور که می‌بینید نمای پشتی گوشی در این تصویر غایب است و پنل جلویی نیز به رنگ مشکی طراحی شده اما از رنگ قلم S-Pen می‌توانید آبی تیره بدنه را حدس بزنید. گلکسی نوت 8 از نظر طراحی شباهت فراوانی به گلکسی اس 8 دارد و شاید سامسونگ به همین دلیل رنگ جدیدی را نیز به رنگ‌های این گوشی اضافه کرده است.

پیش از این گلکسی اس 8 در رنگ‌های نقره‌ای، ارغوانی، طلایی، آبی مرجانی و مشکی عرضه شده بود و مشخص نیست گلکسی نوت 8 آیا رنگ آبی را تعویض خواهد کرد و یا یک گزینه را به گزینه‌ها اضافه خواهد کرد. به هر حال از تصاویر درز کرده تاکنون رنگ‌های طلایی، مشکی و آبی تیره برای این پرچم‌دار سامسونگ قطعی شده است.

این شرکت قصد دارد در یکم شهریورماه طی مراسمی از گلکسی نوت 8 رسماً رونمایی کند. گفته می‌شود سامسونگ در این مراسم همچنین دستبند یا ساعت هوشمند جدید خود را نیز معرفی خواهد کرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.