انتشار رندرهای گوشی Xperia XZ1 سونی پیش از رونمایی رسمی

علاقه‌مندان گوشی‌های پرچمدار سونی چشم‌انتظار Xperia XZ1 هستند، اکنون نیز شاهد درز تصاویر رندر‌ شده‌ای از گوشی Xperia XZ1 سونی هستیم.

0

سونی پیش از گوشی‌های  Xperia XZ و Xperia XZ Premium راهی بازار کرده است و هواداران اکسپریاهای پرچمدار سونی چشم‌انتظار رونمایی گوشی تراز اول Xperia XZ1 هستند.

اکنون نیز شاهد درز تصاویر رندر شده‌ای هستیم که به Xperia XZ1 نسبت داده می‌شود. با اولین نگاه به این تصاویر رندر شده از گوشی Xperia XZ1 می‌توان شباهت زیادی بین این گوشی و گوشی  Xperia XZ را شاهد بود.

قاب فلزی با طراحی مینیمالیستی و جذاب به وضوح در تصاویر رندر شدهXperia XZ1 به چشم می‌خورد. فلش و سنسور دوربین گوشی نیز این بار در پشت Xperia XZ1 به صورت افقی تعبیه شده است.

حضور جک هدفون در بالای گوشی و همچنین پورت USB-C در پایین خودنمایی می‌‌کند. در سمت راست گوشی Xperia XZ1 نیز دکمه پاور که احتمال می‌رود یک سنسور تشخیص اثر انگشت نیز در آن تعبیه شده باشد به همراه دکمه‌های کنترل میزان صدا و دکمه فراخوانی اپلیکشن دوربین در قسمت راست گوشی Xperia XZ1 حضور دارد. در سمت چپ نیز یک درگاه کارت حافظه میکرو‌ اس‌دی را شاهد هستیم.

به احتمال زیاد Xperia XZ1 صفحه‌نمایشی 5.2 اینچی دارد و ابعاد این گوشی برابر با 146.8 در 73.4 در 7.6 میلی‌متر است. با این حساب می‌توان گفت گوشی Xperia XZ1 به لحاظ ابعاد از Xperia XZs بلندتر و پهن‌تر است.

ویژگی‌های Xperia XZ1 به همین‌جا ختم نمی‌شود و در این گوشی تراز اول شاهد حضور پردازنده اسنپ‌دراگون 835 به همراه 4 گیگابایت رم و باتری 3 هزار میلی‌آمپرساعتی نیز هستیم. به احتمال زیاد دوربین این گوشی نیز در قسمت پشت 19 مگاپیکسل خواهد داشت و یک دوربین 12 مگاپیکسلی را برای عکس‌های سلفی در جلوی Xperia XZ1 شاهد خواهیم بود.

شایع شده است که سونی قصد دارد  Xperia XZ1 و  Xperia XZ1 Compact را به همراه گوشی میان‌رده Xperia X1 در مراسم IFA 2017 که نهم شهریور ماه برگزار می‌شود رونمایی کند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.