ایسوس از اولین لپ‌تاپ مبتنی بر ویندوز 10 اس خود با نام VivoBook W202 رونمایی کرد

ویندوز 10 اس مدتی پیش از جانب مایکروسافت معرفی شد و رفته‌رفته شاهد محصولاتی بر پایه این ویندوز هستیم، در همین راستا ایسوس نیز از اولین لپ‌تاپ مبتنی بر ویندوز 10 اس خود با نام VivoBook W202 رونمایی کرد.

0

مایکروسافت برای اینکه در مقابل سیستم‌عامل کروم گوگل حرفی برای گفتن داشته باشد چندی پیش ویندوز 10 اس را معرفی کرد، این سیستم‌عامل در فضای ابری کار می‌کند و بیشتر برای اهداف آموزشی ساخته شده است.

انتظار این را داشتیم که پس از معرفی ویندوز 10 اس، شاهد رونمایی لپ‌تاپ‌هایی به غیر از سرفیس مایکروسافت نیز بر اساس این ویندوز باشیم. به همین دلیل باخبر شدیم ایسوس چنین برنامه‌ای را در دستور کار خود داشته است و اکنون نیز اولین لپ‌تاپ خود را بر اساس ویندوز 10 اس معرفی کرد.

از آنجایی که سیستم‌عامل ویندوز 10 اس نیازمند مشخصات سخت‌افزاری قوی نیست، در لپ‌تاپ جدید ایسوس نیز که آن‌را با نام VivoBook W202 خواهیم شناخت قطعات قدرتمندی حضور ندارد.

پردازنده Intel Celeron N3350 در کنار 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه جانبی به همراه صفحه‌نمایشی 11.6 اینچی با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل مشخصات اصلی لپ‌تاپ VivoBook W202 ایسوس را تشکیل می‌دهد.

پورت ورودی هدفون، دو درگاه USB-3.0، خروجی HDMI و ورودی کارت حافظه میکرو‌اس‌دی از دیگر مواردی است که در لپ‌تاپ VivoBook W202 شاهد آن هستیم. صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ نیز به میزان 180 درجه باز می‌شود و باتری آن قادر است تا مدت 11 ساعت شارژ نگه دارد.

ویندوز 10 اس با هدف استفاده در محیط‌های آموزشی از جانب مایکروسافت توسعه داده می‌شود و در نتیجه کاربران قادر به نصب اپلیکیشن‌های خارج از محیط ویندوز استور نیستند. لپ‌تاپ VivoBook W202 ایسوس در رده محصولات خوش قیمت بازار قرار می‌گیرد و قیمتی حدود 279 دلار دارد.

منبع neowin
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.