شایعه: اپل واچ 3 در کنار آیفون 8 معرفی خواهد شد

شرکت اپل قصد دارد از آیفون‌های جدید خود در شهریور ماه رونمایی کند. در این میان شایعاتی مبنی بر رونمایی از محصولات دیگر نیز به چشم می‌خورد.

0

شرکت اپل از زمان عرضه‌ی اپل واچ اورجینال و پس از آن سری دوم ساعت هوشمند این شرکت یعنی اپل واچ ۲ از رقبای خود در بازار پوشیدنی عقب افتاد. حالا اپل واچ ۳ در راه است و با ویژگی جدیدی که دارد احتمالا مخاطبین قبلی خود را باز خواهد یافت. بنا به گزارش CNBC، قرار است در این رویداد ساعت هوشمند اپل واچ سری ۳ نیز در کنار آیفون ۸ و دو مدل آیفون ۷ دیگر معرفی ‌شود. این شبکه همچنین اظهار داشت پوشیدنی جدید اپل بدون نیاز به جفت شدن با آیفون می‌تواند تماس دریافت کند.

اگر اپل واچ ۳ گجتی مستقل از آیفون باشد این احتمال وجود دارد کاربرانی که توان مالی و یا حتی تمایلی برای خرید آیفون ندارند به خرید ساعت جدید روی آورند.

طبق اظهارات این منبع اپل واچ ۳ از یک سیم کارت درونی سازی شده و شبکه سلولی بهره می‌برد و علاوه بر تماس‌های ورودی و خروجی می‌تواند بدون جفت شدن با آیفون موزیک‌ها را استریم کند. اینکه استفاده از شبکه‌ی سلولی تاثیری بر عمر باطری دستگاه خواهد داشت یا خیر مشخص نیست.

در خبرهای قبلی نیز گفته شده که نسل بعدی اپل واچ به مودم اینتل مجهز بوده و تنها توسط اپراتورهای اصلی در آمریکا به فروش میرسد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.