یک آهنگ خالی کاملاً بی‌صدا در میان 100 آهنگ برتر آی‌تونز! اما چرا؟

به تازگی یک آهنگ خالی 10 دقیقه‌ای کاملاً بی‌صدا در میان صد آهنگ برتر فروشگاه آی‌تونز اپل قرار گرفته است. اما چرا؟

0

اگر شما هم از کاربران آیفون و آی‌تونز هستید و هر بار با سوار شدن به خودرو و وصل کردن گوشی خود به ضبط ناگزیر به گوش دادن یک ترانه‌ی خاص هستید، برایتان خبر خوشی دارم. یک قهرمان اینترنتی واقعی با نام «سمیر مزراهی» آهنگی را بر روی آی‌تونز قرار داده که 10 دقیقه سکوت برایتان به ارمغان می‌آورد!

نام این آهنگ «A a a a a Very Good Song» است. از آنجایی که گوشی آیفون پخش موزیک را بر اساس حروف الفبا آغاز می‌کند، هنگامیکه آن‌ را به استریوی خودرو وصل می‌کنید همیشه یک ترانه‌ی مشخص برای شما پخش می‌شود که هر چند ممکن است بلافاصله آنرا رد کنید اما باز هم ذهن‌تان را بهم می‌ریزد. با دانلود این آهنگ مزراهی 9 دقیقه و 58 ثانیه زمان دارید تا ترانه‌های دلخواه خود را برای پخش انتخاب کنید.

آهنگ سمیر در ردیف 44 جدول  iTunes قرار گرفته و ظرف مدت چهار روز پس از انتشار بیش از 5هزار نسخه از آن بفروش رسیده است و هنوز هم در بین 100 ترَک پرفروش آیتونز قرار دارد. بعضی وقت‌ها باور این مساله که یک ترک خالی تا چه حد می‌تواند هوادار داشته باشد دشوار است اما ما را به این نکته می‌رساند که هیچ چیز غیر ممکن نیست.

منبع fortressofsolitude engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.