گلکسی اس 8 جایزه بهترین گوشی هوشمند EISA Awards را دریافت کرد

جوایز EISA به‌تازگی به برندگان اهدا شد و هواوی و سامسونگ تقریباً تمام جوایز آن را دریافت کردند؛ گرچه جایزه‌ی دریافتی سامسونگ باارزش‌تر بود.

0

گوشی‌های گلکسی اس۸ و اس۸ پلاس جایزه‌ی بهترین گوشی هوشمند را از EISA دریافت کردند. داورها این گوشی هوشمند را همه‌کاره خواندند و صفحه‌نمایش بدون حاشیه‌ی آن را مورد تحسین قرار دادند. هم‌چنین از نظر آن‌ها دوربین این دستگاه و حتی دستیار هوشمند بیکسبی عالی هستند.

هواوی نیز جایزه‌ی بهترین گوشی هوشمند مصرف‌کنندگان را برای آنر ۸ پرو برای طراحی، قابلیت‌های واقعیت‌مجازی و باتری قدرتمند آن دریافت کرد. هواوی پی۱۰ نیز برای ماژول دوربین Leica و قابلیت عکاسی Portrait برنده‌ی جایزه‌ی بهترین دوربین گوشی‌های هوشمند شد.

ساعت هوشمند هواوی واچ ۲ نیز به‌دلیل طراحی زیبا و مناسب شرایط مختلف، مفتخر به دریافت جایزه‌ی بهترین دستگاه پوشیدنی شد.

نهایتاً جایزه‌ی به‌صرفه‌ترین گوشی هوشمند نیز به NOA Element H10le رسید. این گوشی هوشمند دارای تراشه‌ی Helio X27 و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم است.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.