اچ‌تی‌سی گزارش مالی سه‌ماهه دوم 2017 خود را منتشر کرد

اچ‌تی‌سی در ادامه‌ی دوران بسیار بد مالی خود، این بار نیز گزارشی را ارائه کرده است که در آن باز هم نشانه‌های خوبی از این شرکت دیده نمی‌شود.

0

این شرکت تایوانی برای سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ ضرر عملیاتی ۶۴.۳ میلیون دلاری را گزارش داده است. این نهمین سه‌ماهه‌ی مالی متوالی است که اچ‌تی‌سی در حال از دست دادن پول و تجربه‌ی ضرر است. بااین‌حال این ارقام نسبت به سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ بهتر هستند. درآمد کلی این شرکت نیز در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ نیز حدود ۵۳۱ میلیون دلار بوده است.

در مدت مشابه سال گذشته و پس از تغییرات فراوان مدیریتی و تخصیص مجدد منابع، این شرکت توانست تا هزینه‌های عملیاتی خود را از ۲۱۱ میلیون دلار به ۱۴۵ میلیون دلار کاهش دهد.

اردیبهشت‌ماه امسال بود که اچ‌تی‌سی گوشی هوشمند U11 را روانه‌ی بازار کرد و بنابر ادعای این شرکت، این گوشی هوشمند توانست در صدر جدول پرچم‌دارهای اندرویدی در کشور تایوان قرار بگیرد. همین عامل باعث شد تا درآمد سه‌ماهه‌ی این شرکت ۱۱ درصد افزایش پیدا کند. این افزایش درآمد هم‌چنین باعث کاهش ضرر عملیاتی اچ‌تی‌سی از ۲.۴ میلیارد دلار تایوان به ۲.۲ میلیارد دلار تایوان شد.

گفتنی‌ست که شرکت اچ‌تی‌سی انتظار دارد تا پس از عرضه‌ی هدست واقعیت مجازی مستقل خودش در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۷ میلادی بتواند وضعیت اقتصادی بهتری پیدا کند.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.