گوگل نسخه پیش‌نمایش پنجم Android Things را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد

شرکت گوگل در ماهی که گذشت اعلام کرد نسخه پیش‌نمایش چهارم اندروید آخرین نسخه‌ی بتایی است که پیش از عرضه‌ی اندروید O منتشر می‌شود اما هنوز برای انتشار یک نسخه پیش‌نمایش از Android Things دیر نشده است.

0

نسخه پیش‌نمایش پنجم اندروید اشیا بر اساس سیستم‌عامل اندروید O که در حال ساخت برای گوشی و تبلت است طراحی شده و به همین خاطر از اهمیت بالایی برخوردار است و با قرار گرفتن در اختیار توسعه دهندگان و تست کارایی آن بر روی پلتفرم‌های سخت‌افزاری تحت پشتیبانی می‌توان ایرادهای  موجود در آن را بیش از پیش برطرف کرد چرا که بنا به اظهارات گوگل این نسخه احتمالا با مشکلات سخت‌افزاری مواجه است.

در این پیش‌نمایش همه‌ی رابط‌های برنامه نویسی کاربردی (API) فعال نیستند اما برای بررسی صحت عملکرد اپلیکیشن می‌توان به فهرست APIهای غیر فعال در بخش « Known Issues » مراجعه کرد.

شایعه شده که گوگل قصد دارد اندروید O را در تاریخ ۳۰ مرداد به بازار عرضه و یا دست کم نام‌تجاری این نسخه از پلتفرم جدید را اعلام کند. باید دید تا رسیدن آن روز گوگل نسخه‌ی پیش‌نمایش دیگری را هم منتشر می‌کند یا خیر.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.