آونگ به عنوان برترین توزیع‌کننده محصولات ای‌دیتا در خاورمیانه و آفریقا معرفی شد

سایمون چن مدیرعامل و موسس شرکت ای‌دیتا پنجشنبه 19 مرداد ماه به همراه قائم‌مقام و مسئولان فروش این شرکت تایوانی برای اولین‌بار و جهت تقدیر و معرفی شرکت آونگ به عنوان برترین توزیع‌کننده محصولات ای‌دیتا در خاورمیانه و آفریقا به ایران آمدند.

0

مدیران ارشد شرکت ای‌دیتا در مراسمی در هتل اسپیناس پالاس تهران با حضور خبرنگاران حوزه فناوری، نمایندگان فروش و فعالان صنفی، با معرفی شرکت آونگ به عنوان برترین توزیع‌کننده محصولات این شرکت در خاورمیانه و آفریقا، از این شرکت تقدیر به عمل آوردند.

پیش از آغاز این مراسم و در کنفرانس خبری که با حضور خبرنگاران مطرح حوزه فناوری برگزار گردید، خانم شلی چن قائم‌مقام شرکت ای‌دیتا به معرفی این شرکت و استراتژی جدید آن در ایران پرداخت. وی آونگ را شریک تجاری ارزشمند برای شرکت ای‌دیتا توصیف کرد و تاکید کرد که شرکت آونگ تنها توزیع‌کننده محصولات این شرکت در ایران و همچنین برترین توزیع‌کننده محصولات ای‌دیتا در خاورمیانه و آفریقا است.

در این نشست خبری همچنین آقای سید محمدعلی میرلوحی مدیرعامل آونگ ضمن تشکر از ای‌دیتا بابت حضور در ایران، این مجموعه را دوست و حامی خود دانست و همکاری فیمابین را دوطرفه و پایدار عنوان کرد.

وی حرکت در مدار قانون و نیز رویکرد مشتری مداری را جزو اهداف برجسته‌ی آونگ دانست و این موارد را عامل موفقیت آونگ در نیل به این موفقیت عنوان کرد. همچنین آقای میرلوحی از خدمات ارزش افزوده‌ای که آونگ روی محصولات ای‌دیتا ارائه می‌دهد سخن گفت و بعد از خدمات بازیابی رایگان اطلاعات، از طرح ارزش افزوده جدید این شرکت تحت عنوان تعویض اس‌اس‌دی با هارددیسک در درب منازل خبر داد که به زودی از سوی این شرکت معرفی خواهد شد.

در سمینار بزرگ آونگ ـ ای‌دیتا که پس از کنفرانس خبری، در همان محل و در سالن گرند هال ادامه پیدا کرد، جناب آقای میرلوحی و سرکار خانم شلی چن به سخنرانی پرداختند و با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص همکاری‌های میان دو شرکت آونگ و‌ ای‌دیتا، از حضور نمایندگان و زحمات آنها تشکر کردند.

در ادامه این مراسم آقای ماروین درویش مدیر فروش منطقه‌ای ای‌دیتا از برند‌های جدید این شرکت رونمایی کرد. ایشان از عرضه محصولات گیمینگ شامل انواع حافظه رم اورکلاک و اس‌اس‌دی‌های PCIe با سرعت بالا، هیت‌سینک و نورپردازی LED با برند XPG خبر داد و با اعلام اینکه “از این پس محصولات مخصوص بازی را خارج از لپ‌تاپ‌ها و کامپیوتر‌های رومیزی نیز مشاهده خواهید کرد”، هدست‌های حرفه‌ای، موس و کی‌بورد آنالوگ مخصوص بازی را نیز تحت این برند به حاضرین معرفی کرد.

برند دیگری که توسط مدیر فروش منطقه‌ای ای‌دیتا معرفی شد EARATo نام داشت که محصولاتی در حوزه‌ی صوت و صدا با تکنولوژی وایرلس واقعی (True Wireless Technology) را شامل می‌شود.

ARobot برند دیگر ای‌دیتا بود که در زمینه‌ی هوش مصنوعی و اینترنت اشیا به فعالیت خواهد پرداخت و در این سمینار رونمایی شد . از برند ای‌روبوت دو محصول در این مراسم معرفی شد که هنوز به تولید انبوه نرسیده و در مرحله‌ی تحقیق و توسعه قرار دارد، این دو محصول روبوت‌هایی برای نگهداری و مراقبت از کودکان است که در طول سمینار به نمایش در آمد.

در پایان این مراسم و با حضور مدیران ارشد دو شرکت از نمایندگان برتر فروش آونگ تقدیر به عمل آمد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.