اچ‌تی‌سی U11 پس از آپدیت اندروید O از بلوتوث 5 پشتیبانی خواهد کرد

یو 11 با مشخصات فنی ایده‌آل یکی از بهترین دستگاه‌های شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی بشمار می‌آید. حالا قرار است این گوشی در آینده‌ی نزدیک با دریافت یک بروزرسانی نرم‌افزاری از بلوتوث ۵ نیز پشتیبانی کند.

0

نسخه‌ی جدید بلوتوث «بلوتوث ۵ » از سال۲۰۱۷ وارد بازار شده است اما هنوز دستگاه های محدودی از آن پشیبانی می‌کنند. گوشی U11 اچ‌تی‌سی با دریافت گواهی تایید بلوتوث ۵ به یکی از معدود گوشی‌های مجهز به بلوتوث ۵ تبدیل و سرعت انتقال آن در مقایسه با حالت استاندارد افزایشی چشم‌گیر پیدا می‌کند.

اگرچه مجوز پشتیبانی دستگاه از بلوتوث ۵ صادر شده اما مادامی که اندروید O منتشر نشده نمی‌توان از این قابلیت استفاده کرد. اچ تی سی یو ۱۱ پس از انتشار اندروید O می‌تواند به‌خوبی با لوازم و ساعت‌های هوشمند کار کند و از کُندی سرعت بلوتوث رهایی پیدا کند.

بر اساس گزارشات رسیده از سایت Android Central ،گوشی U11 از انتقال اطلاعات در فواصل طولانی‌تر  پشتیبانی نمی‌کند و این ضعف با آمدن بلوتوث ۵ بر روی دستگاه برطرف خواهد شد. اگرچه تمام ویژگی‌های بلوتوث ۵ گواهی پشتیبانی دریافت نمی‌کنند اما کاربران می‌توانند امیدوار باشند که با از راه رسیدن اندروید O از افزایش سرعت انتقال لدت ببرند.

منبع engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.