دوربین پیکسل گوگل برای گوشی‌های با اسنپ‌دراگون ۸۲۰، ۸۲۱ و ۸۳۵ پورت شد

کیفیت و محبوبیت مثال زدنیِ دوربین پیکسل گوگل دلیلی شد که B-S-G، توسعه دهنده‌ی اُکراینی با تلاش خود راهی برای انتقال نرم‌افزار دوربین به تمام دستگاه‌هایی که از پردازشگر اسنپ‌دراگون ۸۲۰، ۸۲۱ و ۸۳۵ بهره می‌برند پیدا کند تا کاربران بتوانند تصاویر +HDR دلخواه‌شان را بدون نیاز به گوگل پیکسل به ثبت برسانند.

0

دوربین گوگل پیکسل بخاطر داشتن نرم‌افزار پیچیده و خلق عکس‌های خارق‌العاده محبوبیت بسیاری در بین کاربران دارد. گوگل توانست به لطف فناوری +HDR خود در پیکسل حتی بدون استفاده از لرزش‌گیر اپتیکال یکی از بهترین‌های عکاسی را خلق کند که از نظر دامنه دینامیکی و عملکرد در نور کم شاید بهترین باشد .B-S-G نسخه‌ی دستکاری شده‌ای از اپلیکیشن گوگل کمرا (Google Camera) با قابلیت پردازش تصاویر HDR+ بر روی دستگاه‌های مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰، ۸۲۱ و ۸۳۵ پورت کرده است. توسعه دهنده‌ی XDA گزارش کرده است با تست این برنامه‌ی بر روی دستگاه‌هایی همچون ال‌جی جی ۶ ، وان پلاس ۳ ، وان پلاس T۳ ، وان پلاس ۵ و گلکسی اس ۸ توانسته تفاوت‌ قابل توجهی در کیفیت عکس‌ها مشاهده کند. بررسی کد اپلیکیشن نیز هیچ مشکل خاصی را در پی نداشته و امنیت نصب آن تایید شده است.

با همه‌ی این‌ها نباید فراموش کرد نرم‌افزار گوگل پیکسل متناسب با سخت‌افزار این دستگاه طراحی شده و مسلما جای دوربین پیکسل را نخواهد گرفت اما می‌تواند تا حدود زیادی نیاز شما را در عکسبرداری برطرف کند.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.