گوگل اپلیکیشن دوربین خود را با امکانات بیشتر آپدیت کرد

گوگل به‌تازگی ورژن ۴.۴ از اپلیکیشن دوربین خود را در پلی استور منتشر کرده است که کاربران گوشی‌های پیکسل، نکسوس و اندروید وان می‌توانند آن را دریافت کنند.

0

این آپدیت تمام ویژگی‌های جدیدی را که در نسخه‌ی سوم پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید O شاهد بودیم به همراه دارد. در این نسخه از اپلیکیشن دوربین گوگل، تغییر حالت بین عکاسی و فیلم‌برداری آسان‌تر شده است و به‌جای سوایپ‌کردن برای این تغییر حالت، کلیدی مخصوص ضبط ویدئو در کنار کلید شاتر عکاسی قرار گرفته است.

 

به‌علاوه، در این به‌روزرسانی شاهد اضافه‌شدن یک ژست حرکتی جدید برای زوم‌کردن هستیم. در این نسخه می‌توان با دوبار ضربه‌زدن روی صفحه چه در حالت عکاسی و چه در حالت فیلم‌برداری، اقدام به زوم ۵۰ درصد کرد. دوبار ضربه‌زدن مجدد نیز تصویر را از زوم خارج می‌کند و به حالت اول برمی‌گرداند. این قابلیت می‌تواند مقدمه‌ای برای اضافه‌کردن پشتیبانی از دوربین دوگانه برای گوگل باشد؛ چراکه در دوربین دوگانه می‌توان اقدام به زوم اپتیکال بدون ازدست‌دادن کیفیت تصویر کرد.

هم‌چنین این آپدیت، کلید تغییر دوربین بین دوربین جلو و عقب را نیز تغییر کوچکی داده است.

منبع PhoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.