اپ‌نت: مدیریت مصرف باتری با T Battery Pro Monitor

یکی از دغدغه‌های روزانه ما در رابطه با تلفن‌های همراه و یا تبلت‌هایمان مدیریت مصرف باتری دستگاه است. T Battery Pro Monitor یکی از اپلیکیشن‌ها در این زمینه می‌باشد که توسط Tomiati Dev برای کاربران اندرویدی به بازار عرضه شده است.

0

اولین چیزی که از این اپلیکیشن انتظار می‌رود نمایش نحوه عملکرد باتری دستگاه است که با استفاده از آن متوجه خواهید شد که به درستی کار می‌کند یا خیر و یا در کدام قسمت‌ها چه میزانی مصرف دارد. علاوه بر این اپلیکیشن نمودارهایی از میزان مصرف باتری را برای شما به نمایش می‌گذارد تا بتوانید مسیر مصرف را کنترل نموده و از میزان باقیمانده شارژ آن مطلع شوید تا در نهایت زمان خاموش شدن دستگاه را نیز به شما اطلاع دهد.

در کنار تمام این ویژگی‌ها T Battery Pro Monitor می‌تواند اطلاعات دیگری را نیز به نمایش بگذارد مانند میزان ظرفیت باتری و سلامت آن. با دانستن این مطالب قبل از هرگونه آسیب رسیدن جدی به دستگاه می‌توان برای حل مساله چاره‌ای اندیشید. در ادامه میزان دمای باتری و ولتاژ مصرفی نیز قابل مشاهده هستند. در نهایت برای دسترسی سریع به اپ انواع ویجت‌های چشم‌نواز نیز طراحی شده و قابل استفاده می‌باشند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.