HTC U Life 11 با صفحه نمایش 5.2 اینچی 1080p و اسنپ‌دراگون 630 در راهست

ماه پیش مشخص شد که HTC در حال ساخت یک گوشی با نام رمز HTC Ocean Life است. حالا طبق شایعه جدید HTC U Life 11 با صفحه‌نمایش 5.2 اینچی 1080p و اسنپ‌دراگون 630 عرضه می‌شود.

0

این گوشی که با نام HTC U Life 11 شناخته خواهد شد، یک مدل میان‌رده با صفحه‌نمایش 5.2 اینچی و رزولوشن 1080 در 1920 است درحالی‌که HTC U11 صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 دارد. با اینکه ماه گذشته شایعه شد که دستگاه از چیپست اسنپ‌دراگون 660 استفاده می‌کند، حالا مشخص‌شده که از اسنپ‌دراگون 630 استفاده خواهد کرد. این تراشه دارای پردازنده 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 508 است.

علاوه بر این می‌توان حافظه داخلی 32 گیگابایتی دستگاه را به کمک کارت حافظه microSD تا 2 ترابایت افزایش داد. یک حسگر اثرانگشت نیز پشت دکمه Home در جلوی دستگاه قرار داده‌شده است و همچنین شاهد بازگشت قابلیت Edge Sense خواهیم بود. این قابلیت به شما امکان استفاده از دو طرف صفحه‌نمایش برای باز کردن اپلیکیشن‌ها، فعال یا غیرفعال کردن قابلیت‌ها و انجام کارهای دیگر را با فشردن آن می‌دهد. دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی گوشی دارای فوکوس خودکار با تشخیص فاز است و دوربین 16 مگاپیکسلی جلوی گوشی، می‌تواند بهترین سلفی‌هایی که دوست دارید را برایتان به ثبت برساند.

HTC U11 Life همراه با ایرفون‌های HTC Usonic که به قابلیت حذف نویز مجهز شده‌اند، عرضه می‌شود. ایرفون‌های USonic در از بین بردن صداهای اطراف فوق‌العاده عمل می‌کنند و به‌این‌ترتیب می‌توانید تنها صدای موسیقی که دوست دارید را بشنوید. این گوشی با استاندارد IP67، می‌تواند در آب به عمق حدوداً 1 متر و در حدود 30 دقیقه دوام آورده و صدمه نبیند.

HTC U11 Life از طریق اپراتور T-Mobile در آمریکا و از وب‌سایت HTC به‌صورت Unlock شده عرضه می‌شود. بی‌صبرانه منتظر رونمایی رسمی آن در آینده‌ای نزدیک هستیم.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.