آپدیت اندروید 7 گلکسی A5 2017 سامسونگ از راه رسید

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ شروع به عرضه‌ی آپدیت اندروید 7 برای میان‌رده‌های خود کرده است و حالا نوبت به گوشی هوشمند گلکسی A5 2017 این شرکت رسیده است.

86

همین دیروز بود که خبر عرضه‌ی آپدیت اندروید 7 برای گلکسی A7 2017 را منتشر کردیم و اکنون این آپدیت برای میان‌رده‌ی دیگر این سری، یعنی A5 2017 از راه رسیده است.

در حال حاضر این به‌روزرسانی تنها در کشور روسیه عرضه شده است، اما به‌زودی کاربران دیگر مناطق جهان نیز آن را دریافت خواهند کرد.

اگر صاحب این گوشی هوشمند هستید، می‌توانید به بخش تنظیمات مراجعه کنید و به‌صورت دستی آن را چک کنید.

به‌جز ارتقای نسخه‌ی اندروید، این آپدیت شامل بهبود رابط کاربری سامسونگ، طراحی جدید Multi Window، بهبود عملکرد صفحه‌نمایش همیشه روشن، اضافه‌شدن Samsung Pass و طراحی جدید نوتیفیکیشن‌ها است.

 

منبع PhoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

86 نظر برای این مطلب
  1. مرتضی می‌گوید

    سلام من مرتضی هستم از دشت برچی کابل
    تلفویون من A5 2016 هست من چه کار کنیم ته آپدایت شود اگه رهنمایی کنید ممنون میشم

    1. علی ارغوان می‌گوید

      سلام
      گلکسی A5 2016 تا اندروید 7 آپدیت شده. اگر برای شما منتشر نشده باید فلش کنید

  2. Ali. می‌گوید

    سلام و خسته نباشد ببخشید اندروید ۸ برای گوشیم گلکسی a5۲۰۱۸ نیومده یا اگه اومده چطوری ارتقاء بدم گوشیم و ممنون میشم راهنمایم کنید

  3. Zahra می‌گوید

    سلام من گوشیمو بعد از یک سال که ازش استفاده نکردم و روشن کردم؛حالا که اومدم بروز رسانی کنم نوشته بروز رسانی شده اما هیچ تغییری پیدا نشده داخل گوشیم

  4. Saman می‌گوید

    سلام من امروز گوشیمو از اندروید 7 اپدیت کردم و ارتقا دادم به 8 اصلا هم مشکلی پیدا نکرده و خیلی سرعتشم زیاد شده

  5. sajjad می‌گوید

    سلام.من یه گوشی a5 2015 داشتم انرویدش رو به ۶.۰۱ ارتقا دادم ولی گوشیم از همون لحظه به بعد زود شارژ خالی کرد و مجبور شدم فروختمش.الان یه a5 2017 خریدم انرویدش ۶.۰۱ فابریکه.اگه ارتقاش بدم گوشیم مشکل پیدا نمیکنه؟؟خواهشا دقیق راهنمائیم کنید دوستانی که سر در میارن

    1. علی ارغوان می‌گوید

      قاعدتا نباید تاثیر چندانی داشته باشه. البته بعد از آپدیت پیشنهاد می کنیم فکتوری ریست کنید