ببینید: گوشی پیکسل 2 گوگل از تمام زوایا پیش از رونمایی رسمی و در تمام رنگ‌ها!

در چند روز گذشته شاهد فاش‌شدن برخی مشخصات و تصاویر گوگل پیکسل 2 بودیم؛ با این حال این تصاویر کیفیت مطلوبی نداشتند. حالا اما تصاویر باکیفیتی از آن به بیرون درز کرده است.

0

شاید در دوره‌ی کنونی به درز تصاویر تار و بی‌کیفیت از گوشی‌ها عادت کرده باشیم، اما همیشه دیدن تصاویر واضح و باکیفیت از گوشی هوشمندی که قرار است به‌زودی معرفی شود چیز خوشایندتری است. در همین راستا این تصاویر باکیفیت‌ترین رندرهای گوگل پیکسل 2 تا این لحظه هستند.

برخلاف دیگر تصاویر منتشرشده، در این عکس‌ها می‌توانیم لبه‌های گوشی را هم ببینیم و همین باعث تفاوت می‌شود. این رندرها براساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده است، طراحی شده‌اند و نمی‌توان روی آن‌ها صد درصد حساب کرد. گرچه همه‌ی اطلاعات و مشخصات گوگل پیکسل 2، مانند این‌که خط آنتن آن دقیقاً در کجا قرار دارند را نمی‌دانیم، اما این رندرها می‌توانند شمای کلی این گوشی را به‌خوبی ترسیم کنند.

گویا گوگل هم مانند سونی توجهی به تب‌وتاب بازار ندارد و ترجیح داده است تا این گوشی را با حاشیه‌ی صفحه‌نمایش نسبتاً زیاد معرفی کند. به‌علاوه انتظار می‌رود که پیکسل 2 و پیکسل XL 2 بدون جک هدفون راهی بازار شوند و این می‌تواند امری جالب باشد؛ چراکه سال گذشته این شرکت در ویدئوی معرفی پیکسل، به تمسخر اپل برای حذف جک هدفون از آیفون پرداخت و حالا خودش دست به همان کار زده است!

 

هنوز اطلاعاتی از رنگ‌های دقیق این گوشی در دسترس نیست و تنها رنگی که از وجود آن مطمئن هستیم، رنگ مشکی است. بااین‌حال می‌توان انتظار داشت که رنگ‌های نقره‌ای و آبی این گوشی هم روانه‌ی بازار شوند؛ چون از این دو رنگ در گوشی پیکسل استقبال خوبی شده است. شاید گوگل حتی رنگ قرمز را هم به گزینه‌ها اضافه کند. در زیر می‌توانید رندر رنگ قرمز پیکسل ۲ را مشاهده کنید.

 

ترکیب رنگ قرمز و مشکی را هم پیش‌تر در نسخه‌ی RED آیفون دیده بودیم. این ترکیب هم بسیار جذاب و زیباست ولی کم‌تر تولیدکننده‌ای را دیده‌ایم که رنگ‌های روشن پنل پشت دستگاه را با رنگ مشکی در جلوی دستگاه ترکیب کنند. با‌این‌حال در تصویر زیر رندر ترکیب رنگ مشکی و قرمز را مشاهده می‌کنید.

شکی در این نیست که گوگل قصد ارائه‌ی بهترین سخت‌افزار ممکن را برای پیکسل 2 دارد و دوربین پیکسل 2 و پیکسل XL 2 هم احتمالاً رقابت را داغ‌تر خواهد کرد. بعد از عرضه‌ی گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 8 و ال‌جی جی 6 با طراحی‌های جدیدشان، قبول این‌که گوگل می‌خواهد پیکسل 2 را با این طراحی عرضه کند کمی سخت است. بااین‌حال نمی‌توان به این رندرها تکیه کرد و شاید گوگل هم طراحی پیکسل را دگرگون کرده باشد. کافی‌ست تا معرفی رسمی آن صبر کنیم.

منبع PhoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.