قیمت اکسپریا ایکس زد پریمیوم سونی صد دلار کاهش یافت

گوشی هوشمند Xperia XZ Premium دستگاه بسیار قدرتمندی است که از چیپست اسنپ‌دراگون ۸۳۵ قدرت می‌گیرد و حافظه‌ی رم بالایی دارد؛ اما یکی از معایب این گوشی قیمت بالای آن است.

0

این دستگاه در ابتدا ۷۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده بود و حالا پس از دو ماه از گذشت عرضه‌ی آن در آمریکا، شاهد تخفیف بسیار خوبی برای آن هستیم. فروشگاه‌های آمازون، Best Buy و B&H این گوشی هوشمند را با صد دلار تخفیف در معرض فروش قرار داده‌اند.

نکته‌ی مهم اما این‌جاست که فقط رنگ مشکی آن در آمازون تخفیف خورده است و رنگ‌های دیگر هنوز همان قیمت قبل را دارند. گرچه در فروشگاه‌های دیگر، همه‌ی رنگ‌ها با تخفیف صد دلاری عرضه می‌شوند.

با این‌که این گوشی هوشمند پرچم‌دار قدرتمندی است، اما در برخی مناطق محدودیت‌هایی را هم به‌همراه دارد. برای مثال Xperia XZ Premium در آمریکا بدون حسگر اثرانگشت و بدون پشتیبانی از شبکه‌ی ارتباطی CDMA به کاربران عرضه می‌شود. با این حال این گوشی هوشمند از امکانات و سخت‌افزار بسیار خوبی بهره‌مند است. در همین رابطه می‌توانید بررسی اکسپریا ایکس زد پریمیوم سونی در فارنت را بخوانید.

منبع AndroidAuthority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.