دانلود کنید: والپیپرهای گلکسی نوت 8 سامسونگ پیش از رونمایی رسمی!

تنها دو هفته تا رونمایی رسمی از گلکسی نوت 8 باقی مانده است اما والپیپرهای آن به بیرون درز کرده‌اند. در این مجموعه ۵ والپیپر موجود است که می‌توانید دانلود کنید.

0

این والپیپرها کاملاً با مجموعه‌ای که برای گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس منتشر شده‌اند مطابقت و شباهت دارند. در دو تصویر اول اگر بادقت نگاه کنید شاهد عدد 8 به‌صورت بزرگ در صفحه هستید. سه والپیپر دیگر هم تصاویر لندسکیپ از مناظر هستند.

این تصاویر رزولوشنی برابر با 2560 در 2560 پیکسل دارند، درحالی‌که رزولوشن مناسب گوشی گلکسی نوت 8، 2960 در 2960 پیکسل است. ممکن است که این تصاویر پیش از انتشار کمی کوچک‌تر شده باشند، اما به‌هرحال این تصاویر، والپیپرهای رسمی گلکسی نوت 8 هستند که در اختیارتان قرار گرفته‌اند. قطعاً شاهد تصاویر دیگری به‌عنوان والپیپر برای گلکسی نوت 8 خواهیم بود، اما همین تصاویر می‌توانند ایده‌ی خوبی از این‌که طراحی کلی آن‌ها چگونه است به ما بدهند.

گلکسی نوت 8 در روز یکم شهریورماه در شهر نیویورک رونمایی خواهد شد. در هفته‌های اخیر اطلاعات و شایعات بسیار زیادی از گلکسی نوت 8 منتشر شده است. در آخرین شایعات ادعا شده است که این گوشی هوشمند در 8 رنگ مختلف روانه‌ی بازار خواهد شد.

به احتمال بسیار زیاد گلکسی نوت 8 دارای صفحه‌نمایش ۵.۳ اینچی سوپرامولد با رزولوشن QHD+ خواهد بود. هم‌چنین از رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بهره خواهد برد. بار پردازشی آن هم در برخی بازارها بر عهده‌ی چیپست هشت‌هسته‌ای و ۶۴بیتی اکسینوس ۸۸۹۵ سامسونگ و در بازارهای دیگر بر عهده‌ی چیپست اسنپ‌دراگون ۸۳۵ است. نهایتاً این گوشی هوشمند با اندروید نوقا روانه‌ی بازار می‌شود.

تصاویری که در گالری قرار گرفته‌اند، با وضوح اصلی نیستند. بنابراین اگر می‌خواهید تصاویر زیر را با وضوح و سایز اصلی دانلود کنید می‌توانید به این صفحه در گوگل درایو برای دانلود مراجعه کنید.

منبع AndroidHeadlines
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.