درز طراحی نهایی آیفون 8؛ خبری از دکمه هوم نیست!

بیشتر بحث‌های اخیر پیرامون آیفون 8، بر سخت‌افزار آن تمرکز داشته‌اند. حالا به لطف عکس جدیدی که از آن پخش‌شده است، می‌توانیم به بحث درباره طراحی این دستگاه بازگردیم.

0

طبق جدیدترین عکس پخش‌شده از Evan Blass مشهور، ممکن است پرچم‌دار بعدی آیفون تماماً صفحه‌نمایش بوده و حاشیه تصویر بسیار اندکی داشته باشد.

این رندر، آیفون جدید را در قاب نئون زردرنگ نشان می‌دهد که بسیار شبیه به قاب Urban Armor Gear برای آیفون 7 است. برخلاف تصاویر پخش‌شده از این گوشی در حدود سه ماه پیش، این تصویر تنها قسمت جلویی دستگاه را نشان می‌دهد.

ممکن است در جلوی دستگاه حسگرهای دوربین دوگانه قرار بگیرند و بلندگوی مخصوص تماس تلفنی نیز در بخش بالایی و مرکزی دستگاه قرار بگیرد؛ باقی فضای جلوی آیفون نیز تماماً صفحه‌نمایش خواهد بود.

طبق معمول، بد نیست که جزئیات خبرهایی ازاین‌دست را کاملاً باور نکنیم. به‌عنوان‌مثال، تاریخی که روی صفحه‌نمایش گوشی قرارگرفته مربوط به 5 ماه پیش است و احتمال قدیمی بودن عکس را افزایش می‌دهد.

اگر این تصویر آیفون 8 نهایی را نشان بدهد، نتیجه می‌گیریم که اپل هم به دنبال طراحی‌های صفحه‌نمایش محوری که توسط سامسونگ، ال‌جی و Essential Phone استفاده می‌شود است. همچنین آقای Blass به شباهت‌های آیفون 8 با گوشی تولیدی یکی از مؤسسان اندروید یعنی Andy Rubin اشاره‌کرده و حتی گفت که طراحی گوشی Essential Phone را بیشتر دوست دارد.

از سوی دیگر شرکت قبلی رابین یعنی گوگل، به دنبال کردن مد و تصمیمات سایر شرکت‌ها علاقه‌ای ندارد. جدیدترین عکس‌های پخش شد از نسخه بعدی پیکسل، نشان می‌دهند که گوگل نمی‌خواهد به این زودی‌ها حاشیه بالا و پایین صفحه‌نمایش را کنار بگذارد.

احتمالاً این رندر جدید بحث‌هایی را در میان طرفداران اپل برانگیزد. چه طرفدار حاشیه صفحه‌نمایش باشید و چه بر ضد آن، احتمالاً احساس خوبی به محصول بعدی اپل نخواهید داشت.

منبع engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.