گوگل پیکسل 200 دلار ارزان شد!

پیکسل بعدی گوگل در راه است و گوگل ظاهرا از هم اکنون قصد دارد بازار را آماده پیکسل‌های جدید کند به همین دلیل باخبر شدیم گوگل پیکسل فعلی 200 دلار ارزان‌ شده است.

0

زمان خوبی برای کاربران آمریکایی که قصد خرید گوشی پیکسل را داشته‌اند فرا رسیده است چرا که ظاهرا گوگل 200 دلار قیمت پیکسل‌‌های خود را کاهش داده است.

جالب است بدانید گوشی پیکسل XL در حال حاضر در خاک آمریکا به قیمت 569 دلار به فروش می‌رسد،‌ این قیمت دقیقا 200 دلار نسبت به قیمت سابق این گوشی کاهش داشته است.

برادر کوچک پیکسل XL نیز تخفیف چشمگیری را شاهد است و گوشی پیکسل در حال حاضر با قیمت 524 دلار به فروش می‌رسد که 125 دلار تخفیف را نیز در این گوشی پیکسل شاهد هستیم.

از طرف دیگر گوگل با خرید یکی از گوشی‌های پیکسل به کاربران هدست Daydream را نیز به رایگان هدیه می‌دهد. بد نیست بدانید این هدست نیز چیزی حدود 79 دلار قیمت دارد که با خرید یکی از گوشی‌های پیکسل برای کاربر رایگان تمام می‌شود.

لازم به ذکر است که تخفیف‌های گوگل تنها به گوشی‌های پیکسل خلاصه نمی‌شود و محصولات دیگری از گوگل نیز تخفیف‌های خوبی را شاهد هستند.

در مجموع باید گفت بدون شک سیاست تخفیف 200 دلاری در پیکسل‌های گوگل از عزم این شرکت برای آماده کردن بازار جهت معرفی گوشی‌های پیکسل جدید گوگل حکایت دارد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.