گلکسی نوت 8 با باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد

شاهد درز تصویری در خصوص باتری گلکسی نوت 8 هستیم، بر اساس این تصویر، گلکسی نوت 8 با باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد.

0

گلکسی نوت 8 هنوز رونمایی نشده است، اما انصافا باید گفت چیزی هم از این گوشی نمانده است که کاربران از آن بی‌خبر باشند، اگر اخبار فارنت را دنبال کرده باشید حتماً‌ به خبر فاش شدن مشخصات کامل گلکسی نوت 8 برخورد داشته‌اید.

در این خبر برای شما گفتیم که  Evan Blass، افشا کننده معروف مشخصات گوشی‌های تراز اول، دست به کار شده  و مشخصات گلکسی نوت 8 را به بیرون منتشر کرده است. بر اساس این خبر گلکسی نوت 8 باتری 3300 میلی‌آمپر‌ساعتی دارد.

اکنون نیز تصویری از یک جفت باتری گوشی همراه در اینترنت دست به دست می‌چرخد که به گلکسی نوت 8 نسبت داده می‌شود،‌ چیزی که در این تصویر جالب به نظر می‌رسد میزان ظرفیت 3300 میلی‌آمپرساعتی باتری گلکسی نوت 8 است.

با این حساب می‌توان یک بار دیگر تایید کرد که سامسونگ از باتری با چنین ظرفیتی در پرچمدار بعدی خود استفاده خواهد کرد.

بد نیست بدانید در گلکسی اس 8 شاهد حضور باتری 3 هزار میلی‌آمپرساعتی هستیم، گلکسی اس 8 پلاس هم از باتری با ظرفیت 3500 میلی‌آمپرساعت بهره گرفته است. گلکسی نوت 7 نیز باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی داشت و گلکسی نوت FE نیز که نسخه اصلاح شده گلکسی نوت 7 است از باتری 3200 میلی‌آمپری بهره گرفته است.

با این حساب باید دید گلکسی نوت 8 به لطف باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی خود تا چه اندازه به لحاظ شارژ توقع کاربران را برآورده خواهد کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.