تصویر گوگل پیکسل 2 درز کرد؛ حاشیه‌های ضخیم پابرجا هستند!

شاهدر درز تصویر جدیدی از گوگل پیکسل 2 هستیم، با کمال تعجب در این تصویر گوگل پیکسل 2 با صفحه‌نمایشی با حاشیه‌های ضخیم نسبت به بدنه گوشی به چشم می‌خورد.

0

به احتمال زیاد در چند ماه آینده شاهد رونمایی پیکسل‌های جدید گوگل خواهیم بود. اکنون نیز تصویری از پیکسل 2 گوگل به بیرون درز پیدا کرده است که بدنه این گوشی را از نمای جلو و پشت به نمایش گذاشته است.

اولین چیزی که در این تصویر توجه را به خود جلب می‌کند نسبت زیاد حاشیه صفحه‌نمایش گوشی با بدنه است. چیزی که این روزها اصلا صورت خوشی در گوشی‌‌های پرچمدار ندارد.

در گلکسی اس 8 و ال‌جی جی 6 شاهد صفحه‌نمایشی بسیار کم‌حاشیه هستیم.  گلکسی نوت 8 و آیفون 8 نیز به احتمال بسیار زیاد از صفحه‌نمایشی با حاشیه کم نسبت به بدنه گوشی بهره خواهند گرفت.

با این حساب اگر طراحی نهایی پیکسل 2 واقعا همانند تصویر درز پیدا کرده از این گوشی باشد، می‌توان گفت گوگل قصد دارد راه خود را برود و زیاد دنبال این نیست که در طراحی صفحه‌نمایش پیکسل 2 دنباله‌رو سایر گوشی‌های پرچمدار باشد.

از طرف دیگر به این نکته نیز می‌توان اشاره کرد که گوگل اخیرا توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های اندرویدی را تشویق به ساخت اپلیکیشن در ابعاد بلندتری از نسبت تصویر رایج 16:9 کرده است. با این حساب شاید این تصویری که از پیکسل 2 به بیرون درز پیدا کرده، نسخه نهایی پیکسل 2 گوگل نباشد.

چیز دیگری که در گوشی‌های هوشمند پرچمدار 2017 به چشم می‌خورد، حضور دوربین دوگانه است، گوشی Essential Phone، وان پلاس 5, نوت 8 و موتورولا Moto Z2 Force همگی از گوشی‌هایی هستند که دوربین دوگانه در آنها حضور دارد.

جالب اینجاست ایوان بلس به عنوان فردی که تصویر پیکسل 2 را منتشر کرده است مدعی شده که که از قرار معلوم در پیکسل 2 خبری از دوربین دوگانه هم نیست. البته به این نکته هم باید اشاره کنیم که در حال حاضر گوشی‌های پیکسل و پیکسل XL بهترین دوربین را در بین گوشی‌های همراه دارند.

دلیل این امر نیز استفاده گوگل از الگوریتم پردازش تصاویر در این گوشی‌‌ها است. با این حساب شاید گوگل ترجیح داده است در پیکسل‌های بعدی خود نیز به جای اینکه از دوربین دوگانه استفاده کند، الگوریتم پردازش تصاویر خود را بهینه‌تر کند.

از طرف دیگر باخبر شدیم، Stephen Hall، یکی از نویسندگان بلاگ خبری، 9to5Google نیز به نقل از یکی از منابع آگاه از برنامه‌های گوگل مدعی شده است که پیکسل‌های جدید گوگل بدون جک هدفون راهی بازار خواهند شد.

این گفته را بلاگ خبری VentureBeat نیز تایید کرده است و متذکر شده که پیکسل‌های بعدی گوگل به جای استفاده از جک هدفون برای انتقال صدا از بلوتوث و کابل USB-C کمک خواهند گرفت. جالب اینجاست که در کنار این خبر شاهد انتشار تصویری از کیس پیکسل‌های بعدی گوگل هستیم که در این تصویر جک هدفون به چشم می‌خورد.

در مجموع باید گفت زیاد هم روی این شایعات نمی‌توان حساب باز کرد و همان‌گونه که در ابتدا هم گفتیم چند ماهی تا رونمایی پیکسل‌های بعدی گوگل زمان‌باقی مانده است و به احتمال زیاد تا آن زمان خبرهای بیشتر و دقیق‌تری از گوشی‌های پرچمدار 2017 گوگل به بیرون درز پیدا خواهد کرد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.