سامسونگ گوشی تاشوی اندرویدی Leadership 8 را برای چین معرفی کرد

چندی پیش خبرهایی از عزم سامسونگ برای عرضه یک گوشی تاشوی اندرویدی به گوش می‌رسید، اکنون نیز شاهد هستیم که سامسونگ گوشی تاشوی اندرویدی خود را با نام Leadership 8 برای چین معرفی کرد.

0

اگر خبرهای فارنت را دنبال کرده باشید حتما به خاطر دارید که چندی پیش از درز تصاویر گوشی گفتیم که به گوشی W2018 به‌عنوان گوشی تاشوی اندرویدی سامسونگ نسبت داده میشد.

این گوشی در داخل مجموعه سامسونگ با مدل SM-G9298 شناخته می‌شود و اکنون نیز شاهد رونمایی رسمی این گوشی تاشوی اندرویدی با نام تجاری Leadership 8 در چین هستیم.

گوشی Leadership 8 ابعادی برابر با 130.2 در 62.6 در 15.9 میلی‌متر دارد وزن این گوشی 235 گرم است به لحاظ زیبایی شناختی نیز درLeadership 8 شاهد حضور بدنه‌ای آلومینیومی و جذاب هستیم.

دو صفحه‌نمایش AMOLED با رزولوشن فول‌ اچ‌دی و ابعاد 4.2 اینچ در این گوشی تاشو در قسمت داخل و بیرون تعبیه شده است. این گوشی به لحاظ دوربین نیز چیزی کم و کسر ندارد و یک دوربین 12 مگاپیکسلی با دیافراگم 1.7 به عنوان دوربین اصلی در Leadership 8 تعبیه شده است، دوربین سلفی این گوشی تاشوی اندرویدی نیز 5 مگاپیکسل است و دیافراگمی برابر با f/1.9 دارد.

پردازنده اسنپ‌دراگون 821 در کنار 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ذخیره‌سازی داخلی سایر مشخصات اصلی سخت‌افزاری گوشی تاشوی Leadership 8 را تشکیل می‌دهد.

یک باتری 2300 میلی‌آمپری، سنسور تشخیص اثر انگشت که در پشت گوشی تعبیه شده است و همچنین پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم از دیگر مواردی است که در گوشی تاشوی Leadership 8 به چشم می‌خورد.

صفحه‌کلید عددی فیزیکی، به همراه پشتیبانی از S-Voice، Samsung Pay و ویژگی پوشه امن، از دیگر مواردی است که در گوشی Leadership 8 شاهد آن‌ها هستیم. لازم به ذکر است دستیار صوتی بیکسبی نیز قرار است به این گوشی راه‌ پیدا کند.

همان‌گونه که در ابتدا هم اشاره کردیم در حال حاضر گوشی Leadership 8 تنها راهی بازار چین شده است و اپراتور China Mobile تنها‌ اپراتوری است که این گوشی تاشو را به فروش می‌رساند. در خصوص قیمت گوشی Leadership 8 نیز خبری تاکنون منتشر نشده است.

با این حساب باید دید آیا سامسونگ گوشی تاشوی Leadership 8 را تنها محدود به بازار چین خواهد کرد یا اینکه برنامه‌‌های بیشتری برای این گوشی تاشوی اندرویدی دارد و در آینده Leadership 8 را در بازار سایر کشورهای دنیا نیز خواهیم دید.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.