یک رنگ جدید برای وان‌پلاس 5 در راه است

وان‌پلاس 5 رنگ‌بندی متنوعی دارد و قرار است وان‌پلاس یک رنگ دیگر را نیز به رنگ‌های وان‌پلاس 5 اضافه کند.

0

انصافا باید گفت در کنار سخت‌افزار و امکانات، رنگ گوشی نیز از آن مواردی است که خریداران همیشه برای آن ارزش قائل هستند.

وان‌پلاس هم قرار است برای اینکه دل مشتریان بیشتری را به دست آورد یک رنگ جدید را به دامنه رنگ‌های وان‌پلاس 5 اضافه کند. وان‌پلاس برای تشدید شور و اشتیاق کاربران در خصوص رنگ جدید وان‌پلاس 5 در شبکه‌ اجتماعی چینی Weibo یک تبلیغ جدید را منتشر کرده است.

در این تبلیغ وان‌پلاس 5 به رنگ‌های خاکستری و مشکی دیده می‌شود و در کنار این دو گوشی شاهد هاله‌ای از وان‌پلاس 5 هستیم که هیچ‌رنگی ندارد. به این ترتیب وان‌پلاس سعی کرده تا از این طریق حدس و گمان کاربران را برای رنگ جدید وان‌پلاس 5 بیشتر کند.

اگر شما هم به این فکر افتاده‌اید که وان‌پلاس چه رنگ جدیدی را برای وان‌پلاس 5 استفاده خواهد کرد باید بگوییم که به احتمال زیاد این رنگ طلایی خواهد بود.

دلیل این امر نیز رویت این گوشی با رنگ طلایی در فهرست TENAA  است. در حال حاضر اطلاعات دیگری از کشورهایی که رنگ جدید وان‌پلاس 5 در آن‌ها عرضه می‌شود یا قیمت‌گذاری این گوشی خبری در دست نیست اما از آنجایی که وان‌پلاس با انتشار این تبلیغ سعی کرده است اشتیاق کاربران را بیشتر کند می‌توان حدس زد که در آینده نزدیک شاهد عرضه رنگ جدیدی از وان‌پلاس 5 به بازار باشیم.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.