تلویزیون 88 اینچی QLED سامسونگ با قیمت 20 هزار دلار عرضه شد

سامسونگ اواخر سال گذشته تلویزیون‌های QLED خود را معرفی کرد، اکنون نیز شاهد عرضه تلویزیون 88 اینچی QLED سامسونگ با قیمت 20 هزار دلار هستیم.

0

سامسونگ در مراسم CES که سال گذشته برگزار شده بود سری جدیدی از تلویزیون‌های خود را با خانواده QLED رونمایی کرد، سامسونگ مدعی است محصولات این خانواده کیفیت بسیار بالایی دارند.

اکنون نیز شاهد عرضه شدن پرچمدار تلویزیون‌های خانواده QLED سامسونگ هستیم. این تلویزیون پرچمدار در واقع یک غول 88 اینچی است که رزولوشن 4K دارد و از فناوری HDR و وای‌فای داخلی پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ مدعی است فناوری QLED که در تلویزیون‌های جدید این شرکت به خدمت گرفته شده است نسبت به پنل‌های OLED قادر است رنگ‌ها را دقیق‌تر نمایش دهد. البته این ادعا را تنها از جانب سامسونگ شاهد هستیم و کارشناسان صنعت تلویزیون تاکنون روی چندان خوشی به پنل‌های QLED سامسونگ نشان نداده‌اند.

در خانواده جدید تلویزیون‌های QLED سامسونگ شاهد حضور سه دستگاه تلویزیون هستیم، مدل‌های Q9, Q8 و Q7 محصولات این خانواده جدید را تشکیل می‌دهند.

نکته دیگری که در خصوص تلویزیون 88 اینچی QLED سامسونگ نظرها را به خود جلب می‌کند قیمت گزاف این محصول است، همان‌گونه که اشاره شد این تلویزیون در حال حاضر با قیمت 20 هزار دلار از جانب سامسونگ به فروش می‌رسد. ارزان‌ترین تلویزیون خانواده QLED  نیز تلویزیون 55 اینچی Q7F است که قیمتی حدود 2499 دلار دارد.

با این حساب می‌توان گفت تلویزیون 88 اینچی QLED جدید سامسونگ در رده گران‌ترین تلویزیون‌های دنیا قرار می‌گیرد. بد نیست بدانید بزرگترین تلویزیون 4K که در حال حاضر در بازار موجود است را با نام C Seed 262 می‌شناسیم. این تلویزیون صفحه‌نمایشی 262 اینچی دارد و با قیمت 539 هزار دلار به فروش می‌رسد.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.