سامسونگ کار بر روی یک پوشیدنی هوشمند جدید را تأیید کرد

چند ماه پیش شرکت سامسونگ با رونمایی از نسخه سوم ساعت هوشمند خود موسوم بهGear S3، یک همراه هوشمند پیشرو را به دنیای ابزارک‌های هوشمند اضافه کرد و حالا کاربران چشم‌انتظار رسیدن نسل بعدی این ساعت هستند.

0

تا به امروز هیچگونه جزئیاتی در خصوص نسل بعدی ساعت هوشمند سامسونگ ( Gear S4 یا هر چه نامش است) منتشر نشده اما خبرهایی به دستمان رسیده که می‌گوید غول تکنولوژی برنامه‌‌ای تازه در دستور کار دارد. سامسونگ به تازگی با ارسال ایمیل‌ به برخی اعضای SmartLab Plus از آنها خواسته تا نظرات خود در خصوص یک محصول پوشیدنی جدید که احتمالا بزودی به بازار عرضه می‌شود را بیان کنند.

بر اساس ایمیل‌های این شرکت، دستگاه پوشیدنی جدید یک ساعت هوشمند نیست اما در ظاهر بیشتر به یک ساعت هوشمند شباهت دارد. گفته می‌شود پوشیدنی جدید که ادغامی است از ساعت هوشمند و دستبند تناسب اندام با داشتن بدنه‌ای کوچک و تسمه‌های باریک قابل تعویض حداکثر راحتی را برای کاربران به همراه دارد و از قابلیت activity tracking، مدیریت وزن و میزان کالری مصرفی و مربی‌گری برخوردار است. یک واسط کاربرِ تجدید نظر شده‌ نیز بر روی دستگاه قرار دارد که به کاربر اجازه می‌دهد از مزیت ویجت‌های بهبود یافته برخوردار شود.

دستگاه جدید چیزی ما بین Gear Fit و Gear S می‌باشد اما مادامی که سامسونگ تصمیم قطعی خود در خصوص کارکرد دقیق آن را اعلام نکرده نمی‌توان اظهار نظر قطعی کرد.

 

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.