حالا iOS 10 بر روی 87 درصد دستگاه‌های اپلی نصب شده است

آمار و ارقام نشان از حکمرانی iOS 10 در دستگاه‌های اپل دارد، بر اساس آخرین آمار منتشر شده، iOS 10 حالا بر روی 87 درصد از دستگاه‌های موبایل اپل نصب شده است.

1

خرداد ماه امسال اپل نسخه iOS 11 را در مراسمWWDC معرفی کرد، این سیستم‌عامل موبایل جدید اپل هنوز برای عرضه شدن زمان لازم دارد و طبق معمول انتظار می‌رود تا مهر ماه شاهد انتشار iOS 11 باشیم.

در این بین iOS 10 توانسته است از این فرصت استفاده کند و سهم بزرگی از دستگاه‌های موبایل اپل را از آن خود کند. جالب است بدانید بر اساس آماری که به تازگی منتشر شده است در حال حاضر 87 درصد از دستگاه‌های موبایل اپل از iOS 10 بهره می‌گیرند.

iOS 9 هم تنها در 9 درصد از دستگاه‌های موبایل اپل حضور دارد. سایر نسخه‌های قدیمی‌تر iOS نیز تنها 3 درصد از آمار کل دستگاه‌های موبایل اپل را را در اختیار دارند. به این ترتیب به نظر می‌رسد اکثر کاربران اپلی به آپدیت سیستم‌عامل گوشی‌ها و تبلت‌هایشان علاقه نشان می‌دهند.

با این حساب می‌توان انتظار داشت پس از انتشار iOS 11 شاهد مهاجرت کاربران زیادی از iOS 10 به جدیدترین نسخه سیستم‌عامل موبایل اپل باشیم.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    همیشه همینطور بوده