اپ‌نت: پاکسازی حافظه رم اندروید با KillApps

برای افزایش سرعت گوشی‌های اندرویدی‌تان و نیز بهینه‌سازی مصرف باتری آن از اپلیکیشن KillApps استفاده کنید. این اپ در جهت پاک کردن فایل‌های اضافه و بستن برنامه‌های غیرضروری عمل کرده و در نتیجه به افزایش سرعت دستگاه کمک می‌نماید.

0

با این اپ به راحتی و با لمس کوچکی می‌توانید اپ‌های باز شده را ببندید. گاهی نیاز دارید برخی برنامه‌های اضافه را برای مدتی غیرفعال سازید با استفاده از KillApps به این امر دست می‌یابید و در ادامه می‌بینید که با انجام این کار دیگر این برنامه‌ها اجرا نمی‌شوند و سرعت دستگاه را نمی‌گیرند. مساله مهم دیگری که پس از مدتی استفاده از گوشی‌ها با آن مواجه می‌شوید کاهش حجم حافظه دستگاه است. اپلیکیشن KillApps به پاکسازی فایل‌های بی‌مورد و بی‌استفاده نیز کمک می‌کند.

در کنار این موارد شما می‌توانید از برنامه‌هایی که نیاز دارید همچنان اجرا شوند نیز لیست تهیه کنید و آن‌ها را در آن لیست قرار داده تا همیشه در دسترس شما باشند. حافظه داخلی دستگاه با این اپ همواره فضای مفید خالی خواهد داشت و در ادامه با کاهش و یا حذف اپ‌های بدون کاربرد در مصرف شارژ دستگاه نیز صرفه‌جویی می‌شود. علاوه بر این‌ها بستن برنامه‌های اضافه باعث کاهش دمای دستگاه و در نتیجه افزایش عمر و کاهش مصرف CPU خواهد شد.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.