میت 10 هواوی با صفحه‌نمایش بدون حاشیه عرضه خواهد شد

هواوی میت 10 در راه است و براساس صحبت‌های یکی از مدیران ارشد هواوی, میت ۱۰ هواوی با صفحه‌نمایش بدون حاشیه عرضه خواهد شد.

0

آقای Richard Yu یکی از مدیران ارشد هواوی طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که پرچمدار بعدی هواوی همان‌گونه که انتظار می‌رود هواوی میت 10 نام خواهد گرفت. مدیر واحد مصرف کنندگان هواوی در ادامه صحبت‌های خود اشاره کرد که صفحه‌نمایش تقریبا بدون حاشیه را در میت 10 شاهد خواهیم بود.

اگر از طرفداران گوشی‌های هوشمند پرچمدار 2017 باشید حتماً به خوبی در جریان هستید که پرچمداران جدید با صفحه‌نمایش‌هایی بدون حاشیه راهی بازار شده‌اند و به این ترتیب حضور صفحه‌نمایش بدون حاشیه در هواوی میت 10 نیز به هیچ وجه دور از ذهن نیست.

از طرف دیگر شایعه استفاده هواوی از صفحه‌نمایش بدون حاشیه در میت 10 پیش از این نیز چندین بار مطرح شده بود. در کنار این شایعه، گفته می‌شود که چیپست کیرین 970 نیز در هواوی میت 10 حاضر خواهد شد اما مدیر واحد مصرف کنندگان هواوی در این زمینه ترجیح داد صحبتی نکند.

البته این مدیر ارشد مدعی شد که میت 10 از باتری بادوام‌تری با فناوری شارژ سریع بهره خواهد گرفت. از طرف دیگر وی متذکر شد که میت 10 قابلیت‌های عکس‌برداری بهتری نیز در مقایسه با آیفون‌های بعدی اپل خواهد داشت.

هواوی با تولید گوشی‌های ارزان قیمت و مناسب توانست برای خود اسم و رسمی پیدا کند، اما ظاهرا این سیاست را دیگر ادامه نخواهد داد. Richard Yu در ادامه صحبت‌‌های خود اشاره کرد که هواوی قصد دارد از خیر بازار گوشی‌های ارزان‌قیمت بگذرد و به دلیل کاهش حاشیه سودی که این گوشی‌ها دارند تولید آن‌ها را متوقف کند.

با این حساب انتظار می‌رود در آینده تنها شاهد گوشی‌های میان‌رده و تراز اول از جانب هواوی باشیم.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.