تماشا کنید: ویدئوی رندرشده گوگل پیکسل 2 از تمامی زوایا

آیا دوست دارید تعدادی رندر 3 بعدی و ویدئویی از Google Pixel 2 و Pixel XL 2 را از منبعی موثق ببینید؟ پس درست حدس زدیم. با فارنت همراه باشید!

0

به‌تازگی بخش جدیدی از سری رندرهای اکانت توییتری OnLeaks@ مشهور منتشرشده که به شایعات جان تازه‌ای می‌بخشد و گوشی‌هایی را به تصویر می‌کشد که دارای حاشیه تصویر کمتر (البته نه کاملاً بدون حاشیه)، بلندگوهای دوگانه و استفاده از شیشه کمتر در قسمت پشت گوشی در مقایسه با نسخه‌های قبلی هستند.

انتظار می‌رود که این دو دستگاه سخت‌افزار عالی نظیر پردازنده اسنپ‌دراگون 853 داشته باشند، اما شاید مثل تمام پرچم‌داران امروزی از دوربین دوگانه استفاده نکنند. درهرحال دوربین گوشی پیکسل یکی از بهترین‌های موجود در بازار است، پس اندک بهبودها باعث می‌شود که این گوشی قادر به رقابت با پرچم‌داران سال 2017 میلادی هم باشد.

منبع ادعا می‌کند که این رندرها با شایعات گذشته این گوشی مثل ابعاد 145.3 در 69.3 در 7.8 میلی‌متر (ضخامت 8.2 میلی‌متر با در نظر گرفتن برجستگی دوربین) برای Pixel 2 و ابعاد 157.6 در 76.3 در 7.9 (ضخامت 8.6 میلی‌متر با در نظر گرفتن برجستگی دوربین)، مطابقت دارند. اگر بی حاشیه بودن صفحه‌نمایش صحت داشته باشد، گوشی بزرگ‌تر، بسیار پهن و عریض به نظر خواهد رسید. بهتر است قضاوت را برای بعد بگذاریم و اجازه دهیم که گوگل در پاییز از این دو گوشی رونمایی کند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.