ماژول دوربین ۳۶۰ درجه موتورولا با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه خواهد شد

موتورولا پیش از این ماژول دوربین ۳۶۰ درجه خود را طی مراسمی در کشور غنا معرفی کرده بود، اکنون نیز شاهد اعلام زمان عرضه ماژول دوربین ۳۶۰ درجه موتورولا با قیمت ۲۹۹ دلار هستیم.

0

ماژول دوربین ۳۶۰ درجه موتورولا با تمامی گوشی‌های خانواده زد موتورولا سازگاری کامل دارد،‌ این ماژول را می‌توان در گوشی Moto Z2 Force Edition موتورولا که به تازگی معرفی شده است نیز استفاده کرد.

در این ماژول دوربین ۳۶۰ درجه‌ شاهد حضور ۲ دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت پشت و جلو هستیم. این دوربین‌ها می‌توانند نمای پانارومای ۳۶۰ درجه‌ای را در اختیار کاربر قرار دهند.

امکان فیلم‌برداری با کیفیت 4K با نرخ سرعت ۲۴ فریم در ثانیه نیز یکی دیگر از ویژگی‌های ماژول دوربین ۳۶۰ درجه موتورولا است.

موتورولا مدعی است که کاربر می‌تواند عکس و فیلم‌های گرفته شده با این دوربین ۳۶۰ درجه را در گوشی‌های موتورولا به راحتی ویرایش کند. امکان ارسال ویدئو به صورت زنده در شبکه‌های اجتماعی نیز یکی دیگر از مواردی است که می‌توان در خصوص ماژول دوربین ۳۶۰ درجه موتورولا اشاره کرد.

لازم به ذکر است که این ویژگی پس از عرضه ماژول دوربین ۳۶۰ درجه به صورت آپدیت نرم‌افزاری انتشار پیدا خواهد کرد. مانند سایر ماژول‌های موتورولا، امکان خاموش و روشن کردن دوربین ۳۶۰ درجه از طریق گوشی‌ همراه میسر است.

ماژول دوربین ۳۶۰ درجه موتورولا قرار است چهارم شهریور ماه با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه شود.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.