اپ‌نت: چالشی در اداره! The Office Quest

اگر علاقمند به بازی‌های ماجراجویی هستید بازی The Office Quest را امتحان کنید. این بازی توسط استودیوی Deemedya INC برای شما کاربران موبایلی طراحی و عرضه شده است.

0

شما در نقش یک کارمند در یک اداره مشغول به کار هستید و همزمان برای شما چالش‌هایی ایجاد می‌شود که باید با هوشمندی با استفاده از حرکات ضربتی از آن‌ها عبور نمایید. در این اداره همه حتی رئیستان برای به زمین زدن شما در تلاشند و از هیچ کاری فروگذار نمی‌کنند بنابراین باید دقت زیادی به خرج دهید تا از فریب‌هایی که آن‌ها بر سر راهتان قرار می‌دهند خود را نجات دهید. باید حالات کاراکتر اصلی را از غمگین بودن به سمت خوشحالی برده تا به موفقیت برسید.

در میان چالش‌هایی که برایتان ایجاد می‌شود برخی از آن‌ها اتفاقات سرگرم‌کننده و طنزی هستند که این عوامل باعث اعتیادآور شدن The Office Quest شده‌اند. شخصیت‌هایی که با آن‌ها روبرو می‌شوید اصلا حالت عادی ندارند و گاهی به صورت دیوانه‌وار برایتان مشکل ایجاد می‌کنند. این بازی در عین ماجراجویی برای شما معماهایی را نیز مطرح می‌کند که باید این پازل‌ها را به درستی برطرف کرده تا به مسیر روشنایی برسید. بازی در محیطی بسیار جذاب و زیبا به همراه موسیقی گیرایی برایتان به اجرا درمی‌آید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.