نوکیا 8 در تاریخ 25 مردادماه رسماً معرفی خواهد شد

نوکیا دعوتنامه‌ای را برای اصحاب رسانه ارسال کرده است که خبر از معرفی رسمی نوکیا 8 در تاریخ 25 مرداد ماه امسال دارد.

0

نوکیا 8 از آن گوشی‌هایی است که موارد زیادی را برای اولین بار در گوشی‌های نوکیا در این محصول شاهد هستیم. این گوشی اولین گوشی پرچمدار نوکیا در ۳ سال گذشته است از طرف دیگر اولین گوشی پرچمدار اندرویدی نوکیا نیز به حساب می‌آید.

در کنار تمامی این موارد نوکیا 8 اولین گوشی فنلاندی‌هاست که در آن شاهد حضور دوربین دوگانه نیز هستیم.

تمامی این موارد دست به دست هم داده‌اند تا نوکیا 8 هنوز راهی بازار نشده است طرفداران زیادی پیدا کند. ظاهرا این طرفداران برای رونمایی رسمی نوکیا 8 لازم نیست مدت زمان زیادی صبر کنند و نوکیا با ارسال دعوتنامه‌ای رسما اعلام کرده که قرار است ۲۵ مرداد ماه نوکیا 8 را رونمایی کند.

به احتمال زیاد نوکیا، گوشی پرچمدار خود را دست خالی راهی کارزار گوشی‌های پرچمدار نمی‌کند و انتظار می‌رود در نوکیا 8 شاهد حضور اسنپ‌دراگون 835، صفحه‌نمایش ۵.۳ اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل و ۶ گیگابایت رم باشیم. دوربین دوگانه‌ ۱۳ مگاپیکسلی با لنز کارل زایس نیز از دیگر مواردی است که در نوکیا 8 انتظار آن را داریم.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.