این انگشتر، انگشت شما را به تلفن همراه تبدیل می‌کند!

اگر در کودکی از طرفداران کارتون‌های کاراگاه گجت بودید خوب است بدانید شاید یکی از آن گجت‌ها را بتوانید به‌زودی در زندگی واقعی تجربه کنید!

0

در گوشه و کنار اینترنت شاهد حضور پرژه استارتاپ جالبی هستیم که ایده‌ای نوآورانه‌ای پشت آن قرار گرفته است. در این استارتاپ با محصولی با نام Orii روبرو هستیم.

Orii در واقع یک انگشتر است که لرزه‌های بسیار ریزی را از طریق استخوان انگشتان به گوش منتقل می‌کند تا کاربر صدای گوشی همراه خود را از طریق این فرآیند بشنوند.

این انگشتر از طریق بلوتوث به گوشی همراه متصل است و کاربر برای شنیدن صدای گوشی همراه کافی است تا انگشت خود را در کنار گوش قرار دهد تا صدا از طریق لرزش انگشت به گوش منتقل شد. لازم به ذکر است که صدای منتقل شده کیفیت بسیار بالایی ندارد اما به اندازه‌ای واضح است که بتوان مطالب را به خوبی متوجه شد. امکان دریافت و ارسال صدا در حین مکالمه‌های تلفنی و همچنین صدور دستورهای صوتی نیز از طریق انگشتر Orii میسر خواهد شد.

انگشتر Orii در هر دو پلتفرم آی‌او‌اس و اندروید کار میکند و یک چراغ ال‌ای‌دی در روی این انگشتر نقش نوتیفیکیشن‌های گوشی را ایفا می‌کند تا کاربر از تماس‌های وارده مطلع شود.

سازندگان انگشتر Orii مدعی هستند که این محصول برای برقراری تماس‌های تلفنی قادر است چیزی حدود یک ساعت شارژ نگه دارد و شارژ این محصول تا ۴۵ ساعت در حالت استندبای دوام می‌آورد. این انگشتر در برابر پاشیدن آب مقاوم است و از آنجایی که سایز انگشت افراد با یکدیگر تفاوت دارد، سازندگان وعده‌ داده‌اند تا این انگشتر را بنا به سایز انگشت مشتری سایزبندی کنند.

انگشتر Orii قیمتی حدود ۱۱۹ دلار خواهد داشت و اگر تمامی حساب و کتاب‌های مسئولین استارتاپ ساخت این انگشتر به خوبی پیش برود انتظار می‌رود تا اسفند ماه جاری راهی در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

 

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.