اپ‌نت: تغییر فرمت و فشرده‌سازی ویدئو با Video Converter, Compressor

قرار دادن ویدئوها در شبکه‌های اجتماعی با محدودیت حجم و گاهی فرمت روبرو می‌شود. اپلیکیشن Video Converter, Compressor به فشرده‌سازی و تغییر فرمت ویدئوهای شما کمک می‌کند. این اپ توسط VidSoftLab برای کاربران گجت‌های اندرویدی طراحی شده است.

0

بهینه‌سازی فضای گوشی و خالی کردن آن از فایل‌های اضافه همیشه یک دغدغه بوده. اکنون با این اپ می‌توانید از حجم فایل‌هایتان کم کرده تا فضای کمتری را اشغال کنند و از فضای آن به نحو مفیدتر و بیشتری استفاده نمایید. اپلیکیشن Video Converter, Compressor از بیشتر فرمت‌های ویدئویی پشتیبانی می‌کند و به راحتی می‌توانید با آن کار کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک خروجی با حجم بسیار کمتر و نیز با فرمت موردنظرتان داشته باشید. همچنین تبدیل فرمت می‌تواند به سازگاری ویدئو با برخی سرویس‌ها و ارسال راحت آن‌ها کمک کند.

فرمت‌های مورد پشتیبانی این اپ شامل MP4، FLV، MPEG-1،2، MOV، MKV، WMV، AVI، VOB، 3GP، SWF، MP3 بوده که در نهایت فایل‌ها را با فرمت‌های mp4 و mov به شما می‌دهد. قبل از کاهش حجم می‌توانید بر روی کادر ویدئوها تغییراتی اعمال کرده و آن‌ها را برش زده یا حتی کپی نمایید و بعد از فشرده‌سازی حتی میزان کیفیت و وضوح تصویر را نیز انتخاب نمایید. در یک زمان این امکان را خواهید داشت که چندین فایل را فشرده‌سازی یا تغییر فرمت نمایید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.