سامسونگ گوشی Galaxy J7 Nxt را معرفی کرد

خانواده گلکسی‌های سامسونگ امروز میزبان گوشی جدیدی با نام Galaxy J7 Nxt است، این گوشی شباهت‌های زیادی به مدل 2015 گوشی گلکسی J7 سامسونگ دارد.

0

سامسونگ امروز گوشی گلکسی J7 Nxt را معرفی کرد، این گوشی به غیر از اندکی تغییرات، شباهت‌های بسیاری به گلکسی J7 مدل 2017 سامسونگ دارد.

در گوشی گلکسی J7 Nxt شاهد حضور یک پردازنده هشت هسته‌ای هستیم که در فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز کار می‌کند. صفحه‌نمایش اچ‌دی با ابعاد ۵.۵ اینچ و ۲ گیگابایت رم در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی از دیگر مشخصات گلکسی J7 Nxt سامسونگ است.

سامسونگ برای گلکسی J7 Nxt یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت گوشی تعبیه کرده است و در جلوی این گوشی جدید نیز شاهد حضور دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی هستیم. گلکسی J7 Nxt ابعادی برابر با 152.4 در 78.6 در 7.6 میلی‌متر دارد و چیزی حدود ۱۷۰ گرم وزن این گوشی است.

اندروید نسخه ۷.۰ نوقا به همراه باتری ۳ هزار میلی‌آمپری را از دیگر مشخصات گلکسی J7 Nxt می‌توان دانست. این گوشی جدید در حال حاضر با رنگ‌های مشکی و طلایی با قیمتی معادل ۱۸۰ دلار راهی بازار هندوستان شده است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.