گلکسی نوت 8 با رنگ جدید «آبی تیره» نیز عرضه خواهد شد

سامسونگ بدون شک رنگ‌های زیبایی را برای گلکسی نوت 8 در نظر گرفته، شایع شده است گلکسی نوت 8 با رنگ جدید آبی تیره نیز عرضه خواهد شد.

0

چیزی به رونمایی گلکسی نوت 8 باقی نمانده است و سامسونگ بدون شک برای فروش هرچه بهتر این پرچمدار برنامه‌های زیادی را در سر دارد، ظاهرا یکی از این برنامه‌ها اضافه کردن رنگ جدید آبی تیره به دامنه رنگ‌بندی گلکسی نوت 8 است.

باخبر شدیم Roland Quandt که سابقه خوبی در افشای اسرار گوشی‌های مختلف دارد با انتشار پیامی در توییتر مدعی شده است که گلکسی نوت 8 در کنار رنگ‌های مشکی و خاکستری با رنگ جدید و زیبای آبی تیره نیز راهی بازار خواهد شد.

البته این گفته در حال حاضر تنها حالت شایعه دارد و نمی‌توان روی آن حساب باز کرد، اما با توجه به سابقه‌ای که از سامسونگ در عرضه کردن گلکسی نوت 7 با رنگ آبی داشتیم می‌توان گفت شاید سامسونگ قصد دارد این بار نیز رنگ آبی تیره را به رنگ‌بندی گلکسی نوت 8 اضافه کند.

به این نکته هم اشاره کنیم که گلکسی اس 7 اج و اس 8 نیز در حال حاضر رنگ آبی زیبایی دارند، با این حساب شایعه حضور رنگ آبی تیره در گلکسی نوت 8 قوت بیشتری می‌گیرد.

در مجموع باید گفت راه زیادی تا رونمایی پرچمدار بعدی سامسونگ نداریم و سامسونگ رسما اعلام کرده است که گلکسی نوت 8 در تاریخ اول شهریور ماه جاری رونمایی خواهد شد. با این حساب باید دید گلسی نوت 8 در کنار رنگ‌بندی زیبا و چشم‌نواز به چه امکانات دیگری برای حضور در کارزار گوشی‌های پرچمدار مجهز خواهد شد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.